Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:25:00 GMT

آلگری: دیگر هرگز چنین شبی نباید تکرار شود

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۵۲۷۵

آلگری: دیگر هرگز چنین شبی نباید تکرار شود

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس تاکید کرد دیگر نباید دروازه بیانکونری مانند امشب باز شود.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دومین شکست خانگی خود را در این فصل مقابل ساسولو متحمل شده و در تورین 1-2 مقابل این تیم شکست خورد. این در حالیست که این تیم در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته و خود را به صدر جدول لیگ ایتالیا نزدیک کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکس آلگری در پایان این دیدار از عماکرد تیمش ابراز نارضایتی کرده و مدعی شد در صورت که شانس پیروزی وجود ندارد، یوونتوس نباید در چنین دیدارهایی شکست را قبول کند.

 

مکس آلگری گفت: "ما باید با سازماندهی بیشتری به خصوص در دقایق پایانی بازی عمل می کردیم. در چنین بازی هایی باید بدانید که اگر نمی توانید برنده شوید، حداقل مغلوب نشوید. ما باید در مورد نحوه مدیریت بازی‌های خودمان بازاندیشی داشته باشیم و نباید دروازه ما روی آن ضد حمله باز می شد. ما چندین موقعیت برای گلزنی داشته و می توانستیم کار را تمام کنیم، اما اگر تیمی فرصت طلب نباشید، همه چیز دشوار تر می شود.

 

 

صرف نظر از این اتفاقات، ما در پایان مسابقه خیلی عصبی بودیم و این اتفاق نباید تکرار شود. این یک مشکل جسمانی نیست و بیشتر به شرایط ذهنی تیم مربوط می شود. شرایط در بازی امشب به اندازه دیدار مقابل اینتر در روز یکشنبه دشوار نبود، اما ما آن آرام‌تر بودیم و امشب خیلی عصبی بازی کردیم.

 

البته نباید فراموش کرد ساسولو نیز مهارت‌های فنی بالایی دارد و این تیم در ضدحملات خوب عمل می‌کند. مشکل عملکرد بازیکنان نیست و مسئله بزرگ این تیم مسائل ذهنی است. یوونتوس دیگر هرگز نباید چنین گلی دریافت کند و این اتفاق دیگر نباید در آینده رخ بدهد."

یوونتوس ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس ماسیمیلیانو آلگری سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی

چلسی 4 سال در استمفوردبریج شکست نخورد. منچسترسیتی 58 بازی با رکورد تاریخی آن‌ها فاصله دارد. 

طرفداری | چند رکورد مهم لیگ برتر همچنان به نام منچسترسیتی و پپ گواردیولا ثبت نشده‌اند.

با پیروزی 5-1 مقابل وولورهمپتون، سیتیزن‌ها به شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی ادامه دادند. از شکست 2-1 مقابل برنتفورد در نوامبر 2022 تا به امروز، تیم تحت هدایت گواردیولا هرگز در اتحاد شکست را تجربه نکرده است. نوار شکست‌ناپذیری آن‌ها در لیگ برتر به عدد 29 رسید که در حال حاضر در بین تیم‌های فعلی لیگ برتر بهترین عملکرد محسوب می‌شود. با این حال، اگر در بحث رکورد شکست‌ناپذیری خانگی کاوش عمیق‌تری داشته باشیم، با عملکرد شگفت‌انگیز چلسی مواجه خواهیم شد. آبی‌ها در حد فاصل مارس 2004 تا اکتبر 2008 هرگز در ورزشگاه استمفوردبریج شکست نخوردند. این رکورد تا امروز دست نخورده باقی‌مانده و تنها لیورپولِ یورگن کلوپ در سال 2017-2021 با 68 بازی به آن نزدیک شد. 

طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی لیگ برتر

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • ترکیب احتمالی تیم‌های رم و یوونتوس
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس