Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مازندران در حالی وارد بیستویکمین ماه از شیوع ویروس کرونا شده که صدای پیک ششم بیماری کرونا در استان به‌صدا درآمده است.

طی روزهای گذشته شاهد روزهای پرفراز و نشیب کرونایی در مازندران بودیم که این وضعیت برخی روزها با شیبی پرشتاب و برخی روزها با شیبی ملایم تداوم دارد.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۲ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این مدت تعداد ۶۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 هم اکنون ۳۲۵ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۷۳ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در حال حاضر ۹۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ بیمار جدید بستری و ۱۷ بیمار هم  ترخیص شدند.

۱۶ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۶۴ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۱۵ نفر رسید.

براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران به ۳ تن رسیده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا در مازندران دانشگاه علوم پزشکی مازندران دانشگاه علوم پزشکی بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور

دبیر هیئت تیراندازی مازندران از راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشوری در رده جوانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی‌مصطفی رجبی شامگاه _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشوری اظهار کرد: ماهک مسلمی و سیده مهنّا سیدپور دو بانوی توانمند در رشته تیراندازی با ثبت رکوردهای خوب در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مرحله فینال راه یافتند.

وی افزود: در فینال این مسابقات که عصر امروز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد، ماهک مسلمی رتبه سوم کشور را به‌دست آورد و سیده مهنّا سیدپور در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دبیر هیئت تیراندازی مازندران با حضور در این رقابت‌ها به همراه تیم تیراندازی استان و برعهده گرفتن مربیگری ورزشکاران عنوان کرد: مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب‌رئیس فدراسیون، یاسر خلیل‌نژاد مسئول کمیته آموزش و حسین باقری سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

رجبی خاطرنشان کرد: مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 750197

دیگر خبرها

  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی