Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این بازی ها که به صورت همزمان از ساعت ۲۲:۱۵ آغاز شد کالیاری در دیداری خانگی به مصاف آاس رم رفت. در این بازی لئوناردو پاولوتی در دقیقه ۵۳ برای کالیاری گل زد اما رابرت ایبانز و لورنزو پلگرینی در دقایق ۷۱ و ۷۸ برای رم گلزنی کردند تا این بازی در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود آاس رم خاتمه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی امشب امپولی و اینتر رو در روی هم قرار گرفتند، دانیلو دی آمبروزیو در دقیقه ۳۴ و دیمارکو در دقیقه ۶۷، دو بار دروازه امپولی را باز کردند تا میزبان شکست تلخی را تجربه کند. ریچی در دقیقه ۵۲ نیز با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد تا امپولی دقایق بعدی را با یک بازیکن کمتر ادامه دهد.

لاتزیو و فیورنتینا نیز در این هفته به مصاف هم رفتند، این بازی با گل دقیقه ۵۲ پدرو رودریگز به سود لاتزیو خاتمه یافت. 

آخرین دیدار این هفته نیز پنجشنبه ۶ آبان بین تیم های ناپولی و بولونیا برگزار می شود که این دیدار از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لاتزیو آ اس رم فوتبال لاتزیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم

تیم اینتر در هفته سی  و چهارم سری آ ایتالیا میزبان تورینو بود که با دو گل به پیروزی رسید.

 پس از ۱۰ نفره شدن تورینو در نیمه دوم، اینتر کاملا کنترل بازی را در دست گرفت و با ۲ گل هاکان چالهان اوغلو در این تقابل به پیروزی رسید.

 اینتر هفته گذشته با غلبه بر میلان قهرمانی خود را قطعی کرد و دیدار‌های باقی‌مانده سری آ برای تیم اینزاگی تشریفاتی خواهند بود. اینتر با این پیروزی ۸۹ امتیازی شد. طبق برنامه از پیش تعیین شده، اینتری‌ها قرار است پس از بازی در خیابان‌های شهر دور افتخار بزنند و در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم + فیلم
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید