Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلو آنچلوتی از تساوی بدون گل خانگی مقابل اوساسونا می گوید.

رئال مادرید از هفته یازدهم رقابت های سری آ، فرصت کسب سه امتیاز خانگی و افزایش اختلاف با رقبا را از دست داد و با 21 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به سویا صدرنشین باقی ماند.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی آنلاین بعد از بازی گفت:

پنالتی موضوع پیچیده ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها چیزی که من دیدم، این بود که وینیسیوس از داور خواست که VAR را بررسی کند و نمی دانم چرا او این کار را نکرد. بعداً فهمیدم چرا و فکر می کنم پنالتی بود. نمی دانم چرا VAR دخالت نکرد. به داور گفتم که با توجه به روند بازی، وقت های تلف شده را به درستی محاسبه نکرده است. از او توضیح خواستم اما چندان قانع کننده نبود.

چیزی که از تیم دیدم را دوست داشتم. نیمه اول را کمتر، چون توپ را به اندازه کافی سریع نمی گرداندیم، اغلب از سمت چپ حملات را طراحی می کردیم و به دنبال گزینه هایی بودیم. نیمه دوم خیلی بهتر بود، از نمایش تیم راضی بودم و نمی توانم بازیکنان را مقصر بدانم، آنها تمام تلاش خود را کردند. باید ادامه دهیم.

تعویض ها

به حضور فیزیکی بیشتر نیاز نداشتیم، ما باید در ورود به محوطه جریمه دقیق تر عمل می کردیم. سه یا چهار توپ از مقابل دروازه عبور کرد و تنها کاری که باید می کردیم این بود که در محاسبات خود هنگام ارسال دقیق تر عمل کنیم تا توپ کمی بهتر به جای درستی برای گلزنی فرود بیاید.

حالا سه بازی است که در خانه مقابل تیم هایی بازی می کنیم که با توجه به کارهایی که درون زمین انجام داده ایم، شایسته پیروزی بوده ایم. این گونه بازی ها به خاطر خصوصیات ترکیب تیم، برای ما سخت تر هستند.

ما وینگر هایی داریم که در نبردهای تک به تک واقعاً خطرناک هستند و گاهی اوقات در این نوع بازی ها نیاز به حضور فیزیکی بیشتری در حمله داریم. این یکی از ویژیگی های تیم است. در نیمه دوم، ما از این ویژگی استفاده کردیم و موقعیت های گسترده ای خلق شد. چند ارسال بسیار خطرناک داشتیم، مخصوصاً از سوی مارسلو و بنزما که تقریباً تا آستانه گلزنی پیش رفتیم.

برکناری رونالد کومان

من هم چندین بار برکنار شده ام و هنوز اینجا هستم، زنده و خوشحالم. اخراج شدن بخشی از شغل ماست و باید تا روز برکناری تمام تلاش خود را به کار بگیرید. در حین اینکه وجدان خود را پاک نگه می دارید، باید رو به جلو نگاه کنید. او هرکاری که می توانسته انجام داده است.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم طبق نامه AFC، ایران ملزم به داشتن VAR نیست / به بهانه نشست خبری قوه قضاییه ادعای عجیب اسپورت قطر؛ تاباتا استقلالی می شود کیه لینی: رونالدو مثل مارادونا و پله جاودانه خواهد بود؛ امیدوارم رایولا بگذارد دلیخت در یوونتوس بماند لوکاس هرناندز به زندان نمی رود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمود شجاعی، مربی هوادار در کنفرانس قبل از بازی با مس سونگون گفت: فردا یک مسابقه سخت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل تیم خوب و قابل احترام مس سونگون داریم. از ابتدای نیم فصل دوم جناب آقای کلانتری به این تیم اضافه شدند و نتایج خیلی خوبی داشتند. باید از ایشان تشکر کنم که در مصاحبه‌شان از مرحوم رسول دره‌شوریان یاد کردند، ایشان یکی از اسطوره‌های فوتبال شیراز بوده‌اند.

او در مورد حریف گفت: اصلا نگاه نمی‌کنیم که حریف‌مان لیگ یکی است. ما تمرینات بسیار خوبی داشتیم و روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کردیم و همچنین روی نقاط ضعف خودمان کار کردیم که فردا یک بازی خوبی را برگزار کنیم. قطعا بچه‌ها اگر در بازی نکاتی را که خواستیم اجرا کنند برنده بازی خواهیم بود‌.

او در مورد شیوه انتخاب حریفان در مراحل جام حذفی گفت: من فکر می‌کنم قرعه کشی در هر مرحله بهتر است.

او در مورد این مسابقه جام حذفی اضافه کرد: فکر می‌کنم جذابیت فوتبال به غیرقابل پیشبینی بودنش است. سالهای قبل حتی تیم لیگ دویی هم به مراحل بالاتر رسیده است. مس سونگون تیم خوبی است و ما هم برنامه‌ریزی‌های‌مان را کردیم. ممکن است به ضربات پنالتی کشیده شود و ما هم تمرین پنالتی انجام دادیم. پنالتی‌زن‌های خوبی داریم و گلرمان هم خوب پنالتی می‌گیرد ولی امیدوارم به آنجا نکشد و برنده باشیم.

او در پایان گفت: فکر می‌کنم برای صحبت قهرمانی زود باشد و باید پله پله جلو برویم و ببینیم حریف‌مان چه کسی خواهد بود ولی قطعا به قهرمانی جام حذفی نگاه داریم.

دیگر خبرها

  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • سوال بزرگ بخشی از رئال مادرید؛ چرا آنچلوتی به آردا گولر فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد؟