Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری «رویترز» شامگاه چهارشنبه در مطلبی اختصاصی از درخواست کمک ریاض از واشنگتن در جنگ با یمن خبر داد.

رویترز به نقل از سه منبع مطلع نوشت: «عربستان سعودی که تحت فشار شدید آمریکا برای پایان دادن به محاصره بنادر یمن است، از واشنگتن برای تقویت پدافندی خود کمک خواسته است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع آگاه به این خبرگزاری گفتند، ریاض خواستار خرید تسلیحات آمریکایی برای کمک به عربستان سعودی در تقویت سیستم‌های دفاعی خود پس از حملات نیروهای یمنی به قلمرو خود با پهپادهای نظامی و موشک‌های بالستیک شده است.

یک مقام ارشد دولت آمریکا که خواست نامش فاش نشود، در این‌باره توضیح داد: «به صورت علنی و خصوصی، ما توجه زیادی به موضوع بنادر و فرودگاه‌های [یمن] داریم. این کاری است که عربستان سعودی باید انجام دهد».

این مقام آمریکایی با بیان اینکه دفاع از عربستان سعودی یک تعهد مهم واشنگتن است، افزود: «گفت‌وگویی بین ایالات متحده و عربستان سعودی در مورد بهترین راه برای اجرای تعهد رئیس‌جمهور (جو بایدن) برای دفاع از این کشور بدون ارائه سلاح‌های تهاجمی برای درگیری‌های یمن، وجود دارد».

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کاربران فضای مجازی از سیل گسترده در استان القصیم عربستان به دلیل باران‌های شدید خبر می‌دهند.

منبع: عصر ایران

tags # سیل سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • عربستان قیمت نفتش را افزایش داد
  • عربستان و اسرائیل سازش می‌کنند؟
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • رسانه عبری از پیشرفت ملموس در سازش ریاض-تل‌آویو خبر داد
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • دیدنی های امروز؛ اعتراضات ضداسرائیلی در آمریکا
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت