Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک چهره سیاسی اصولگرا گفت: بنزین بخاطر یک حمله سایبری قطع شد و رییسی در پمپ بنزین حضور میدانی پیدا کرد تا از نزدیک از ابعاد موضوع اطلاع کسب کند ولی آقای روحانی در زمان افزایش قیمت بنزین گفت به من نگفتند و من خواب بودم.

«محمدحسن قدیری ابیانه» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا، در رابطه با عملکرد رییسی در موضوع بنزین و بازدید میدانی از مراکز سوختگیری اظهار کرد: بین آقای رییسی و روحانی تفاوتی اساسی وجود دارد اینجا بنزین بخاطر یک حمله سایبری قطع شد و رییس جمهور هم در پمپ بنزین حضور میدانی پیدا کرد تا از نزدیک از ابعاد موضوع اطلاع کسب کند ولی آقای روحانی در زمان افزایش قیمت بنزین گفت به من نگفتند و من خواب بودم ، صبح از خواب بیدار شدم و فهمیدم بنزین گران شده و شلوغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییسی سعی می کند از نزدیک با مسائل آشنا شوند و این بسیار خوب است و تا حدی در میدان است که نگران ابتلای او به کرونا هستیم اما روحانی فقط نشسته بود.

او افزود: البته آشنایی با جزئیات به این شرط که کلان مساله از دستشان در نرود که انشاا.. خارج نمی شود و هم با بحث کلان آشنایی دارند و هم جزئیات را می بینند و مردم هم این تفاوت را به خوبی متوجه می شوند و می بینند که ایشان شبانه روز کار می کنند و حتی روز جمعه اش را برای کار و بازدید از مناطق مختلف صرف می کند و برای آشنایی نزدیک با مسائل و تلاش برای حل آنها وقت می گذارد.

قدیری ابیانه تصریح کرد: مردم باید موضوعی را در نظر بگیرند که خزانه ما بدهکار است و اینطور نیست که رییس جمهور هر کاری را که دوست داشته باشد بتواند انجام بدهد از این رو توقعات باید تعدیل شود و من به نوبه خودم از آقای رییسی برای این نوع حرکت ها تقدیر می کنم.

او در پایان گفت: ما در هشت سال گذشته به سرمایه اجتماعی و اعتماد نسبت به مدیران لطمه فراوان زدیم از جمله بخاطر سو استفاده هایی که خود مدیران و بستگانشان انجام می دادند و اختلاس ها و کاخ نشینی و این حرکت های آقای رییسی که به قصد خدمت است سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی به دولت و نظام را افزایش می دهد. وجود این اعتماد بسیار مهم است زیرا اگر دولت بخواهد حرکت هایی اساسی انجام بدهد لازمه اش مشارکت عمومی است و لازمه مشارکت عمومی آگاهی و اعتماد متقابل است. آقای رییسی نشان داده است که به مردم اعتماد دارد و در سطح مردم هم اعتماد به مدیریت ها در حال ترمیم است. البته به شرطی که برخی از این مسئولین با انتصاب ها به این اعتماد لطمه نزنند. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنزین روحانی رئیسی آبان 98 قدیری ابیانه اختلال در پمپ بنزین های کشور آقای رییسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه بررسی و جمع‌بندی طرح‌های پیشنهادی دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونین سایر دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌های اولویت دار استان قم مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه‌ها و محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح‌های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان زدایی و توسعه روش‌های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح‌های فرهنگی و هنری استان، تکمیل تجهیز مجتمع‌های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده‌های شهدا و تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

گفتنی است دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود.

کد خبر 6097997

دیگر خبرها

  • رییسی مجامع جهانی را به یاری به ملت مظلوم غزه فراخواند
  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد+فیلم
  • اعتماد اجتماعی مردم به فرهنگیان مهمترین سرمایه آموزش و پرورش است 
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • بارزانی با رییسی دیدار کرد
  • در سال گذشته ۳ میلیارد دلار واردات بنزین داشتیم / تا دو سال آینده در همه حوزه‌های بحران خواهیم داشت
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • تفاوت بوته با درخت
  • سیگار کشیدن چگونه به قلب آسیب وارد می‌کند؟
  • غرق شدن چادرهای آوارگان فلسطینی در آب باران