Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مدرس چهارشنبه شب در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم افزود: پیشرفت و رونق این شرکت پالایشگاهی با توجه به طرح های توسعه به وِیژه در محدوده ساحلی شرق بندرعباس تا میناب یک ضرورت است.
وی بیان داشت: پالایشگاه گاز سرخون و قشم جدای از اینکه به عنوان یکی از طرح‌های مهم  پالایشگاهی وزارت نفت محسوب می شود، به عنوان زیربنای اهداف توسعه‌ای در هرمزگان به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار هرمزگان اظهارداشت: این پالایشگاه شرایط خاصی داشت و نیازمند مراقبت ویژه بود که با همیت یکایک عوامل و دست اندکاران اجرایی در استان،  هم اکنون از شرایط متعادلی برخوردار است ولی همچنان نیازمند مراقبت است.
مدرس با بیان اینکه گاز یکی از ارکان توسعه پایدار هرمزگان است، ابرازداشت: نگاه ما به صنعت گاز در هرمزگان تنها به معنی ایجاد سوخت پایدار وتوسعه شبکه مصرف خانگی محدود نمی شود بلکه بنا به مطالعه و برنامه ریزی صورت گرفته، تا سال ۲۰۵۰، پایه همه تصمیم های حوزه انرژی وابسته به گاز خواهد بود . 
در این مراسم از خدمات محمدحسین نوروزی مدیرعامل پیشین شرکت پالایش گاز سرخون و قشم قدردانی و پارسا پروین به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

شرکت پالایش گاز سرخون و قشم، تنها پالایشگاه گاز جنوب شرق کشور است که گاز بخش‌های صنعتی و مصرف خانگی استان هرمزگان و بخشی از استان کرمان را تامین می‌کند.
گاز طبیعی مورد نیاز تاسیسات این پالایشگاه از ۱۸ حلقه چاه در منطقه سرخون بندرعباس و گورزین قشم تامین می‌شود.
پالایشگاه گاز سرخون و قشم از سال ۵۷ آغاز به کار کرد و اکنون پنج درصد از گاز کشور را تولید می‌کند.
پالایشگاه گاز سرخون و قشم در ۲۵ کیلومتری شمال شرقی بندرعباس قرار دارد.

برچسب‌ها توسعه اقتصادی هرمزگان شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی هرمزگان شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران توسعه اقتصادی هرمزگان شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران گاز سرخون و قشم پالایشگاه گاز شرکت پالایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز با حضور در ایستگاه تقویت فشار گاز شماره ۲ شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، ضمن تبریک هفته کار و کارگر و تشکر و قدردانی از زحمات مدیریت و کارگران این شرکت گفت: قدردان زحمات کارگران هستیم و به این قشر تلاشگر افتخار می‌کنیم.

موالی زاده می گوید: شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی نقش برجسته‌ای داشته و در جهت رفع مشکلات و توسعه شهرستان و همچنین کمک به روستا‌های همجوار تاسیسات نفتی گام‌های مثبتی برداشته است.

حسن شهروئی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در ادامه به فعالیت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت از جمله توسعه فضای سبز، توزیع البسه و لوازم تحریر بین دانش آموزان و توزیع بسته‌های معیشتی در روستا‌ها و درختکاری و زیباسازی حریم راه‌ها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • (ویدئو) برداشت و فرآوری جالب هزاران تن پیاز
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • چگونه گوشت و پوست میلیون‌ها کروکودیل در کارخانه فرآوری می‌شود؟ (فیلم)
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی