Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه مدیریت بحران شهرستان کوهرنگ با تاکید بر اینکه برای تامین اعتبار بازسازی مناطق زلزله‌زده در شهرستان کوهرنگ جای نگرانی وجود ندارد، اظهار داشت: مدیران استانی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده آستین همت را بالا بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه زلزله ۵.۷ ریشتری در شهرستان کوهرنگ، حدود ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت به بخش‌های کشاورزی، زیرساخت‌ها و منازل مسکونی وارد کرده است، افزود: خوشبختانه تاکنون پرداخت ۵۰۰ میلیارد تومان از خسارت‌های وارده قطعی شده است و روز یکشنبه در جلسه هیئت دولت مصوب خواهد شد.

بیشتر بخوانید

تا پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده در کنار مردم حادثه‌دیده هستیم

عباسی با تاکید بر اینکه برای تامین اعتبار بازسازی مناطق زلزله‌زده در شهرستان کوهرنگ جای نگرانی وجود ندارد، گفت: مدیران استانی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده در کوهرنگ آستین همت را بالا بزنند.

او ادامه داد: تمامی امکانات در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعم از ماشین‌آلات و نیروی انسانی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده به‌کار گرفته شود، خوشبختانه اعتبارات بلاعوض و تسهیلات خوبی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده در نظر گرفته شده است.

عباسی با اشاره به ظرفیت گروه‌های جهادی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده، خاطرنشان کرد: این گروه‌ها می‌توانند در بحث ساخت و ساز مدارس و منازل مسکونی وارد عمل شوند تا بازسازی مناطق زلزله‌زده تسریع شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران بازسازی مناطق زلزله زده برای بازسازی مناطق زلزله زده بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان کوهرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند

زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر در عمق ۸ کیلومتری زمین تیتکانلو در شهرستان فاروج را لرزاند.

به گزارش مهر، زلزله‌ای به قدرت ۴.۲ ریشتر تیتکانلو از توابع شهرستان فاروج در خراسان شمالی را لرزاند.

این زلزله در ساعت ۱۵:۳۷ دقیقه جمعه در عمق ۸ کیلومتری زمین رخ داد.

این زلزله در ۹ کیلومتری تیتکانلو، ۱۰ کیلومتری فاروج و ۲۰ کیلومتری قوچان در خراسان رضوی رخ داده است.

این زلزله در شهرستان همجوار شیروان نیز احساس شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • زلزله ۴.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • زلزله ۴‌.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی