Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی رده‌های مختلف سنی پسران، عصر چهارشنبه در مشهد با قهرمانی تیم گلستان در رده زیر ۲۲ سال پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی از ۱۸ مهرماه در رده زیر ۱۴ سال در مشهد آغاز شد و امروز با معرفی تیم قهرمان در رده زیر ۲۲ سال به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابت‌ نهایی رده زیر ۲۲ سال تیم‌های یزد با بازی محفوظی و مهری و استان گلستان با بازی یمرلی و کمی به مصاف هم رفتند که نماینده گلستان با پیروزی ۲  بر صفر به مقام قهرمانی دست یافت و تیم یزد نایب قهرمان شد. همچنین تیم گیلان متشکل از اکبری و روشن‌قلب در دیدار رده‌بندی با شکست ۲ بر صفر خراسان شمالی با حضور عاملی و ارجمند مقام سوم را به دست آورد.

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی پسران زیر ۲۲ سال با حضور ۱۹ تیم در مجموعه ورزشی رودپارک مشهد انجام شد و نمایندگان خراسان رضوی با وجود بازی قابل قبول نتوانستند به جمع هشت تیم برتر راه یابند.

با این حال خراسان رضوی که تاکنون در رده بندی یا همان رنکینگ والیبال ساحلی فدراسیون والیبال هیچ جایگاهی نداشت توانست با حضور قابل قبول در این رقابتها رده هفتم رنگینگ والیبال ساحلی را کسب کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مشهد والیبال ساحلی والیبال ساحلی زیر ۲۲ سال رده زیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،محمدامین آذر پیرا ،کشتی گیر ۴۱کیلوگرمی آکادمی گل گهر موفق شد در اولین روز مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، با شکست کلیه رقیبان و پنج برد با اقتدار به مقام قهرمانی کشور دست یافت و صاحب گردن آویز طلا شود.

مسابقات نونهالان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد.
آذرپیرا با این نشان،جواز حضور در مسابقات کشتی فرنگی نونهالان آسیا را بدست آورد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری