Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح روز پنجشنبه، ششم آبان، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در طرفداری مشاهده کنید. صبحانه ورزشی ۱۴۰۰/۸/۶؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

آلومینیوم اراک ۳-۰ فولاد خوزستان / قدرت نمایی خطیبی مقابل ویسی

پرسپولیس ۲-۱ نساجی؛ درخشش مهدی عبدی برای ۶ امتیازی شدن

پرسپولیس و نساجی در دومین هفته رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲ بر ۱ پرسپولیس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ مهدی عبدی دو بار برای پرسپولیس در این بازی گلزنی کرد و کریم اسلامی نیز تک گل نساجی را به ثمر رساند. با این پیروزی پرسپولیس همچون سپاهان، استقلال و گل گهر ۶ امتیازی شد و نساجی نیز ۳ امتیازی ماند.

مشکل بزرگ استقلال برای عقد قرارداد با رودی ژستد

استقلال تنها در شرایطی می تواند با رودی ژستد قرارداد امضا کند که نام احمد موسوی را از لیست خود خارج کند.

به گزارش طرفداری، رودی ژستد بازیکنی است که بعد از چند هفته حرف و حدیث شب گذشته وارد ایران شد تا بعد از موفقیت در تست های پزشکی قرارداد خود را با استقلال امضا کند. این اتفاق در شرایطی است که هم اکنون لیست استقلال پر است و طبیعی است برای حضور او نام یک بازیکن باید از لیست آبی ها خارج شود.

فرهاد مجیدی مدت ها است نام احمد موسوی را در لیست خروج استقلال قرار داده ولی چون این اتفاق در زمان قانونی رخ نداده است، باشگاه استقلال مجبور است یا با او توافق کند و یا به این بازیکن غرامت پرداخت کند.

تا این لحظه باشگاه استقلال توافقی با موسوی نکرده و باید دید آیا آبی ها قبول می کنند به این بازیکن غرامت پرداخت کنند یا در روزهای آینده اتفاق دیگری رخ می دهد و توافق برسر فسخ قرارداد حاصل می شود.

سخنگوی قوه قضاییه: گزارش شده عوامل شرکت بلژیکی به رژیم صهیونیستی مرتبط هستند

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازی های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، فدراسیون‌ ها را ملزم به تجهیز VَAR کرده است. فدراسیون ایران نیز قراردادی برای اجاره دستگاه VَAR با یک شرکت بلژیکی منعقد کرده است که گزارش شده عوامل این شرکت یهودی هستند و ممکن است با رژیم تل آویو مرتبط باشند. 

رسمی؛ رونالد کومان از هدایت بارسلونا برکنار شد

دوران حضور رونالد کومان در بارسلونا به پایان رسید. شکست ۱-۰ مقابل رایو وایکانو، آخرین بازی او به عنوان سرمربی بارسلونا بود.

با تایید باشگاه بارسلونا؛ رونالد کومان از سمت خود به عنوان سرمربی بارسلونا برکنار شده است. رئیس لاپورتا و اعضای هیات مدیره بارسلونا در یک جلسه فوری، این تصمیم را اتخاذ کردند. باشگاه بارسلونا ضمن تشکر از این سرمربی هلندی، برای او در ادامه زندگی شخصی و حرفه ای آرزوی موفقیت کرد.

ژاوی گزینه اصلی بارسلونا برای جانشینی رونالد کومان

پس از اخراج رونالد کومان از بارسلونا به نظر می رسد ژاوی جدی ترین گزینه جانشینی این سرمربی هلندی است.

به نقل از فابریتزیو رومانو و با تایید اکثر منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا؛ ژاوی جدی ترین گزینه لاپورتا برای هدایت بارسلونا است. سران بارسلونا از هفته ها پیش با سرمربی کنونی السد قطر در تماس هستند و ژاوی نیز از بازگشت به نیوکمپ استقبال می کند. شرایط برای بازگشت اسطوره بارسلونا به این تیم کاملاً مهیا است اما ابتدا باید روند طبیعی مذاکرات طی شود. اگر حضور ژاوی منتفی شود، نام روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک نیز در لیست بلوگرانا دیده می شود.  رئال مادرید ۰-۰ اوساسونا؛ شب ناامید کننده تیم های بزرگ تکمیل شد لاتزیو ۱-۰ فیورنتینا؛ ساری، راه بردن بازی های سخت را می داند کالیاری ۱-۲ آاس رم؛ بازگشت آرامش به تیم مورینیو با سوپرگل کاپیتان لولو مونشن گلادباخ ۵-۰ بایرن مونیخ؛ یک فاجعه غیرقابل توصیف دیگر در دی اف بی پوکال امپولی ۰-۲ اینتر؛ یک برد ضروری برای باقی ماندن در کورس قهرمانی رایو وایکانو ۱-۰ بارسلونا؛ رونالد کومان بازنده مطلق مقابل مادریدی ها یوونتوس ۱-۲ ساسولو؛ امیدهای قهرمانی در تورین دفن شد صبحانه ورزشی ۱۴۰۰/۸/۶؛ گیشه مطبوعات داخلی

 

 ورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی رضا قوچان نژاد و پسرش عکس یادگاری المپیکی ها

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رونالد کومان صبحانه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های لیگ برتر به روز‌های حساس خودش رسیده و در یکی از مهم‌ترین مسابقات این فصل، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت شاهد تقابل تراکتور و استقلال در تبریز خواهیم بود. مسابقه‌ای که در تعیین تیم قهرمان و سهمیه تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان فوق العاده حائز اهمیت تلقی می‌شود و اساساً یکی از دلایل تغییر کادر فنی تراکتور نیز دقیقاً همین بحث است، چون تبریزی‌ها نمی‌خواهند مجال حضور در لیگ قهرمانان را به همین راحتی از دست بدهند.

آن‌ها به دنبال فراهم کردن شرایطی برای استفاده از یحیی گل‌محمدی هستند و تا قبل از تحقق این امر، فعلاً به صورت موقت حمید مطهری را مسئول فنی تیم خودشان کرده‌اند. مربی که سابقه همکاری با یحیی در پرسپولیس را دارد و البته خودش به عنوان سرمربی هم به مصاف استقلال رفته است، اما کارنامه‌اش مقابل آبی‌پوشان پایتخت در مقام سکاندار، فقط ناکامی بوده و او موفق به پیروزی برابر استقلال نشده است.

حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تاکنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، همه چیز برایش به معنای واقعی کلمه عوض خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!