Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌عبدالناصر رئیسی ‌مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قصرقند در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: امسال سطح زیر کشت شبدر برسیم رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و سطح زیر کشت این محصول علوفه‌ای از۸۰۰ هکتار سال گذشته به یک هزارو‌۲۰۰ هکتارافزایش یافته است.

رئیسی پیش بینی کرد :در سال زراعی  بیش از ٣۵هزار تن علوفه خشک در این شهرستان تولید و به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شبدر برسیم که در تناوب سایر محصولات زراعی کشت می‌شود علاوه بر تامین علوفه دام در حاصلخیزی خاک نیز موثر است.

وی ادامه داد: علوفه تولید شده قصرقند علاوه بر تامین نیاز شهرستان به شهرستان‌های استان نیز ارسال می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی قصرقند افزود: به منظور حمایت از کشاورزان تاکنون۲۰۰ تن انواع کود شیمیایی و۸ تن بذر تهیه و در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: شبدر برسیم قابلیت برداشت ۷چین در سال را دارد.

گفتنی است سطح زیر کشت محصولات زراعی قصرقند۵۵۰۰ هکتار است.

انتهای پیام/.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی کشاورزان سیستان و بلوچستان شبدر برسیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ محمود خلیل عضو تیم مذاکره کننده دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، در پاسخ به سوالی درباره نتیجه مذاکرات دانشجویان با اداره دانشگاه کلمبیا گفت: ما از شب گذشته به مدت ۱۱ ساعت با اداره دانشگاه درباره خواسته‌های خودمان مذاکره کردیم که شامل قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با دانشگاه‌های رژیم اشغالگر و شرکت‌هایی است که در کشتار ملت فلسطین دست دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: دانشگاه (کلمبیا) درباره ذکر هر چیزی که وجهه بین المللی اسرائیل را مخدوش کند، لجبازی می‌کند و ما هم اصرار داریم که این درخواست، خواست اصلی مردمی است که در اینجا حضور دارند و این خواسته را کنار نخواهیم گذاشت. حتی اگر ما را تهدید کنند که نیرو‌های گارد ملی یا پلیس را خواهند آورد، ما در اینجا خواهیم ماند تا به این خواسته‌ها برسیم. ما هم اکنون بر مذاکرات درباره چارچوب‌هایی تمرکز می‌کنیم تا مشخص شود که در جدول زمانی نزدیک و نیز در بلندمدت، می‌توانیم به چه چیز‌هایی برسیم. ما با دانشگاه برای تعیین کردن این چارچوب‌ها کار می‌کنیم، اما بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم. 

محمود خلیل ادامه داد: این تحصن در نهایت، برای یاری رساندن به مردم غزه و مردم فلسطین است و ما تا زمان رسیدن به همه این خواسته‌ها، در اینجا خواهیم ماند. می‌خواهیم به خواسته‌های خود چه با مذاکره و چه با فشار‌های بیشتر و بیشتر بر دانشگاه برسیم تا خواسته‌های بیشتری از ما را محقق کند.

 

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • جنگ علوفه شروع شده است
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • از برداشت موز تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • از برداشت موز گلخانه‌ای تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • پرورش هزار و ۷۰۰ نفر شتر در داورزن
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم