Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:21:05 GMT

برنامه ریزی دشمن برای برهم زدن آرامش و امید جامعه

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۶۴۷۰

برنامه ریزی دشمن برای برهم زدن آرامش و امید جامعه

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی صبح پنجشنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه در استان گیلان به دنبال حرکت به سمت توسعه هستیم، گفت: امروز تمام ظرفیت‌ها باید برای خدمت به مردم باشد و این یک تکلیف واقعی و ضرورت زمان ما است.

وحیدی به نگرانی مردم نسبت به قضیه بنزین اشاره کرد و افزود: دشمن برای آیان ماه برنامه ریزی کرده و این آغاز آن قلمداد می‌شود اما مردم با بصیرت و احساس امیدی که در آنها ایجاد شده، می‌بینند که رئیس جمهور می‌خواهد راه جدیدی را ایجاد کند و این امر سبب ایجاد اعتماد و آرامش در جامعه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در نخستین رویارویی اجتماعی دشمن نشان داد که مردم به صداقت مسئولان اعتماد دارند، تصریح کرد: مسئولان نشان دادند خود را وقف مردم کردند.

وزیر کشور با اشاره به وجود ظرفیت‌های عظیم مردمی در راستای برطرف کردن مشکلات جامعه، گفت: برگرداندن احساس اعتماد به مردم سنگ بنای هر حرکتی در جامعه است بنابراین اگر مردم سرمایه‌های خود را به میدان آورند مشکلات برطرف می‌شود.

کد خبر 5337856

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد وحیدی وزیر کشور بنزین ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر آمار کرونا هفته وحدت کرمانشاه پمپ بنزین واکسن کرونا گرگان لیگ برتر فوتبال ایران ایلام خراسان رضوی عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»

در ادامه واکنش های مختلف  به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها مشاور راهبردی رئیس مجلس نسبت به  «اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان در کف خیابان» هشدار داد.

به گزارش عصر ایران، مهدی محمدی مشاور راهبردی قالیباف، در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:   «ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود.   قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.»   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند! ایراد شورای نگهبان به سامانه چهره نگاری در لایحه عفاف و حجاب از زبان عضو کمیسیون ویژه

دیگر خبرها

  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز