Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:21:29 GMT

آغاز به‌کار کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۶۹۱۰

آغاز به‌کار کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان

ایسنا/زنجان اجلاسیه کنگره ملی بزرگداشت ۳۵۳۵ شهید استان زنجان حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از مسئولان لشکری، کشوری استانی در مصلی بزرگ نماز جمعه زنجان آغاز شد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز (۶ آبان‌ماه) کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با حضور سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری استانی در مصلی بزرگ نماز جمعه زنجان و با سخنرانی آیت‌الله خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنرانی سردار سلامی و برگزاری مراسم تشیع پیکر دو شهید گمنام با حضور خانواده‌‎های معظم شهدا، مسئولان لشکری و کشوری از مهم‌ترین برنامه‌های کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان است.

رونمایی از کتاب‌های تالیف شده در حوزه شهدای استان زنجان، رونمایی از تمبر یادبود کنگره و حضور در نمایشگاه ادوات نظامی، از دیگر برنامه‌های امروز در اجلاسیه کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان استانی فرهنگی و هنری کنگره شهدا ۳۵۳۵ شهید استان زنجان کنگره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۶۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بنا به اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان از امروز تا پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با تشدید فعالیت سامانه بارشی شاهد رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک و رخداد تگرگ خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.

محمد سبزه زاری افزود: تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، بطوریکه روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • دیپلماسی و میدان، پای کار «آبیِ ایرانی»/ نگاهی به مواضع مقامات کشوری و لشکری در روز خلیج فارس
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟