Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از تکمیل پنج تصفیه خانه فاضلاب استان تا سال آینده، در صورت تخصیص اعتبار لازم خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، ایرج شهبازی شهبازی با اشاره به افزایش بودجه بخش فاضلاب استان در سال ۱۴۰۰، گفت: سال ۱۴۰۰ در بخش فاضلاب استان کرمانشاه  اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان مصوب شد که در صورت تخصیص این اعتبار رونق قابل توجهی در پروزه‌های فاضلاب شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تسریع در اجرای مدول‌های دوم و سوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کرمانشاه را از جمله این پروژه‌ها دانست و عنوان کرد: تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمانشاه با افق جمعیتی یک میلیون و ۱۳۱ هزار نفر در سه مدول به روش لجن فعال طراحی شده است.

وی افزود: در حال حاضر یک مدول از سه مدول تصفیه خانه فاضلاب با تحت پوشش قرار دادن ۳۲۴ هزار نفر اجرا شده و در صورت تامین اعتبار می‌توان در روند اجرای مدول‌های بعدی این پروژه تسریع ایجاد کرد.
 
معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از در دست احداث بودن هفت تصفیه‌خانه فاضلاب دیگر در استان هم یاد کرد و افزود: در صورت تخصیص اعتبار پنج تصفیه‌خانه تا سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهبازی گفت: تمام سعی خود را خواهیم کرد که در صورت تخصیص اعتبار لازم ساخت پنج تصفیه خانه استان شامل روانسر، جوانرود، تازه آباد، سرمست و کرندغرب در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: تصفیه خانه فاضلاب  روانسر ۵۴ درصد، جوانرود ۵۹ درصد، تازه آباد ۷۵ درصد، سرمست ۲۰ درصد و کرند غرب ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گفته این مسئول، دو پروژه  تصفیه‌خانه شهرهای سنقر و صحنه با پیشرفت فیزیکی ۱۳ و ۳۶ درصدی که در قالب پویش هر هفته الف-ب در سال ۱۳۹۸ کلنگ زنی شد نیز در صورت تامین اعتبار لازم در سال ۱۴۰۲ وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه پروژه های فاضلاب را از طرح های زیربنایی و زیر ساختی مهم هر استان دانست و گفت: صنعت آب و فاضلاب از جمله صنایع مهم محسوب می شود که تکمیل پروژه های آن نیازمند توجه ویژه و تخصیص به موقع اعتبارات مالی است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تصفیه خانه فاضلاب فاضلاب استان کرمانشاه تصفیه خانه فاضلاب صورت تخصیص بهره برداری آب و فاضلاب سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب لرستان هشت مصوبه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان داشته است که شش مورد از آنها در حوزه فاضلاب و دو مورد در حوزه آب است، اظهار داشت؛ مشکلی که در لرستان وجود دارد این بوده که هیچ‌کدام از شهرهای استان آب شرب پایدار ندارند.

وی با اشاره پیشرفت ۷۵ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب خرم‌آباد، پیشرفت ۶۸ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب بروجرد، پیشرفت ۴۴ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب دورود، پیشرفت ۶۷ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب کوهدشت و پیشرفت ۹۵ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب پلدختر، عنوان کرد: همچنین یکی دیگر از طرح‌ها، پروژه «قمرود» است که تا کنون هیچ اعتباری برای آن اختصاص پیدا نکرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، ادامه داد: بخشی از این پروژه در لرستان از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا و برخی از روستاها از آب شرب بهره‌مند شده‌اند، گفت: همچنین آبرسانی به شهر «شاپورآباد» الیگودرز در قالب این پروژه تا کنون عملیاتی شده است.

اکبریان، افزود: مابقی پروژه آبرسانی به روستاها در قالب طرح «قمرود» اعتباری برای تکمیل ندارند.

کد خبر 6087679

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است