Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، جهانگیر کی شمس،سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان حامی مالی ۱۰۰ میلیارد ریال برای تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در بیست و یکمین دوره لیگ برتر در نظر گرفته بود که این مبلغ به حساب باشگاه واریز شد.

او  افزود: این بودجه به بخشی از بدهکاری‌ باشگاه که مربوط به فصل‌های گذشته است اختصاص یافت هر چند بخش زیادی از بدهکاری‌ همچنان باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی شمس ادامه داد: ۶۰ میلیارد ریال از این بودجه مربوط به بدهی بازیکنان و عوامل فصل قبل بود که به حساب طلبکاران پرداخت شد تا با شکایت آنها روبه رو نشویم.

بخش دیگری از بودجه‌ای که از سوی سازمان منطقه آزاد اروند به باشگاه پرداخت شد به طلبکاران دیگر از جمله هتل‌ها، فروشگاه ورزشی و رستوران‌ها پرداخت شد.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: وزارت نفت قرار بود بودجه‌ای برای تیم پرداخت کند که هنوز این وعده عملی نشده و ما همچنان در انتظار پرداختی از سوی این وزارت هستیم،با توجه به مشکلات مالی این باشگاه  نیاز است تمامی مبالغ به صورت یکجا واریز گردد.

کی‌شمس بیان کرد: تا هفته پنجم مسابقات لیگ برتر، باید ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان فعلی تیم پرداخت شود اما با مشکل مالی موجود این پرداختی ممکن نیست.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان بدهی صنعت نفت صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌های مسؤولان در عرصه‌های اقتصادی محقق شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه‌های این هفته شهر اهرم عنوان داشت: باید مواظبت کنیم تا نفس اماره بر اعضا و جوارح ما مسلط نشود چرا که اگر مسلط شد ما را از بندگی خداوند خارج می‌کند و به یک مستکبری مثل فرعون و صدام تبدیل می‌کند.

امام جمعه اهرم ادامه داد: هر جامعه‌ای که کمتر تحت هوای نفس باشد به حاکمیت الهی نزدیک تر می‌شود و هر جامعه‌ای که محکوم به تبعیت از هوای نفس مستکبران شود هم خودش را و هم دیگران را از بین می‌برد.

وی افزود: همانطور که رژیم غاصب صهیونیستی با به زنجیر کشیدن مردم خودش و همه مردم دنیا حاضر نیست دیگران نفس بکشند، همانطور که آمریکا دانشجویان را در آمریکا اجازه نمی‌دهد از سلطه آنها خارج شود در همین چند روز اخیر دو هزار دانشجو را زندانی کردند تا این اندازه از آزادی بیان می‌ترسند از نفس کشیدن دانشجویان در فضایی خارج از فکر استکباری نظام صهیونیست وحشت دارند.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: از معروف‌ترین سندهای مرزبندی با طاغوت دوران خودش مقبوله عمر بن حنظله است. که در مورد دو نفر از شیعیان که نزاعی داشتند و به قاضی حکومت جور امویان یا عباسیان رجوع کرده بودند امام صادق علیه السلام فرمودند اینگونه مراجعات چه حق باشد و چه باطل در حقیقت مراجعه به طاغوت است. شاخص و معیار جامعه اسلامی این است که مراجعه به سلطان و پادشاه و هر عنوانی که حکم به غیر ما انزل الله کنند باطل هست.

وی گفت: همانطور که حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد و حمله به پایگاه نواتیم در رژیم غاصب و زدن رادار آمریکایی و اهداف دیگر نشان از دست برتر ایران در عرصه نظامی و شکست ابرقدرتی غرب بود لازم هست در عرصه اقتصاد نیز یک وعده صادقی باید محقق شود و نفوذی‌ها و شرکت‌ها که قیمت‌ها را بالا می‌برند تنبیه شوند و اقتصاد از دست این مفسدین خارج شود.

پهلوزاده ادامه داد: لازم است در عرصه اقتصادی وعده‌های صادق زود به نتیجه برسد و هم با جهش تولید و هم با مبارزه با اژدهای هفت سر فساد؛ اقتصاد به نفع قشر متوسط و ضعیف جامعه باشد.

امام جمعه اهرم افزود: به مناسبت شهادت علامه شهید مطهری در هفته بزرگداشت مقام معلم قرار داریم این هفته را به معلمین عزیز تبریک عرض می‌کنیم. در دیدار معلمان با مقام معظم رهبری، ایشان نکات مهمی فرمودند از جمله اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چندسال در کشو میزشان گذاشتند و درش را هم بستند.

وی اضافه کرد: هویت منابع انسانی این کشور در آموزش و پرورش شکل می‌گیرد. معلم وقتی در میدان حضور فعال دارد در واقع دارد هویت سازی می‌کند. حضور فعال کجاست؟ حضور فعال میدانی معلمین یعنی حضور مؤثر در مساجد که مرکز هویت سازی دینی است یعنی حضور در برنامه‌های هویت ساز ملی و مذهبی و الگودهی به نوجوانان است با اجرای اردوها و گفتمان سازی های دینی.

وی ادامه داد: در آموزش و پرورش هم باید تلاش شود آموزش همراه تربیت و مقدم باشد. از مجموعه بیمه سلامت در تمدید بیمه شدگان روستایی و پنج دهک اول درآمدی و همچنین خدمات رایگان بستری برای کودکان زیر هفت سال تقدیر و تشکر می‌کنیم.

کد خبر 6095795

دیگر خبرها

  • وعده‌های مسؤولان در عرصه‌های اقتصادی محقق شود
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • شفاف سازی بودجه محقق شد؟
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • فرار مالیاتی با دفتر ویترینی