Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال، دو ستاره ایرانی فوتبال اروپا جزو ۳۲ بازیکن برتر سال ۲۰۲۱ جهان می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) در پایان هر سال میلادی، بهترین بازیکن را از نگاه کارشناسان خود انتخاب می‌کند.

سایت IFFHS امروز (پنجشنبه) اسامی 32 نامزد عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2021 را معرفی کرد که نام سردار آزمون و مهدی طارمی، ستاره‌های ایرانی تیم‌های زنیت سن‌پترزبورگ و پورتو در آن دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم پیشین پورتو: حرکات طارمی در محوطه جریمه یک هنر است

به‌جز دو مهاجم تیم ملی ایران، سه بازیکن آسیایی دیگر در این فهرست دیده می‌شوند که علی مبخوت، اکرم عفیف و سون هیونگ‌مین هستند.

جانلوئیجی دوناروما، لئوناردو بونوچی، جورجینیو، کوین دی‌بروینه، انگولو کانته، کیلیان امباپه، رحیم استرلینگ، کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، روبرت لواندوفسکی، ارلینگ هالند، رودریگو ده‌پائول، نیمار، کاسمیرو، مارکینیوش، گابریل باربوسا، لوئیس دیاز، اشرف حکیمی، سادیو مانه، ریاض محرز، کالیدو کولیبالی، محمد صلاح، آلفونسو دیویس، وینستون مک‌کنی، جیووانی رینا، رائول خیمنس و هکتور هررا، سایر نامزدهای جایزه بهترین بازیکن سال 2021 از نگاه فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال به شمار می‌روند.

تمجید مدیر زنیت از گلزنی سردار آزمون در دیداری تاریخی

این جایزه سال گذشته به روبرت لواندوفسکی اختصاص یافت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کیلیان امباپه روبرت لواندوفسکی کریستیانو رونالدو لیونل مسی مهدی طارمی سردار آزمون کیلیان امباپه روبرت لواندوفسکی کریستیانو رونالدو لیونل مسی مهدی طارمی سردار آزمون بهترین بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در تلاش هستیم که برخی از بازی‌های بین‌المللی فوتبال در کرمان برگزار شود و زیرساخت‌های لازم وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال عصر امروز در آیین تکریم و نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با اشاره به سفر خود به استان کرمان، اظهار داشت: جلسه خوبی در استان کرمان برای تجلیل از پیشکسوتان فوتبال برگزار شد که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه سهم استان کرمان بخش بسیاری از تیم‌های ملی است و امروز پنج تیم لیگ برتری دارد، گفت: چهار ورزشگاه استاندارد در استان کرمان وجود دارد و در استان کرمان اولین جایی بود که بانوان به ورزشگاه آمدند.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه فوتبال استان کرمان افتخاری برای فوتبال و فوتسال کشور است، افزود: کرمان زمینه پیشرفت در فوتبال ساحلی را هم دارد.

پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد

وی با اشاره به اینکه کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و استان حاج قاسم است که جای بسی افتخار دارد، بیان کرد: امروز پیراهن تیم ملی فوتسال که اخیراً قهرمان آسیا شده است به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

تاج با بیان اینکه کرمان می‌تواند یک پایه خوب برای فوتبال ایران باشد، گفت: در تلاش هستیم که برخی از بازی‌های بین‌المللی فوتبال در کرمان برگزار شود و زیرساخت‌های لازم وجود دارد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد