Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش حماس فلسطین با محکوم کردن گسترش شهرک سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، مقاومت همه جانبه را تنها راه برای اخراج اشغالگران و توقف شهرک سازیها دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، جنبش حماس فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که موافقت مقامات صهیونیست با ساخت بیش از 3 هزار واحد مسکونی در کرانه باختری و گسترش شهرک‌سازی در این منطقه به معنای ادامه جنگ علنی رژیم صهیونیستی علیه موجودیت فلسطینیان از طریق آواره کردن آن ها و تصرف زمین هایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنبش حماس افزود، این یک جنایت جنگی واقعی بوده و تاکید می کند که گسترش شهرک سازی سیاست ذاتی همه حکومتهای اسرائیل است.

در ادامه این بیانیه آمده، تصمیم برای گسترش شهرک‌سازی در کرانه باختری بار دیگر بی‌تدبیری اشغالگران و سلب حق ملت فلسطین در سرزمین اصلی خود که توسط همه قوانین و قطعنامه های بین المللی تضمین شده است را آشکار می‌کند و به معنای نادیده گرفتن همه خواسته های بین المللی برای توقف شهرک سازی صهیونیستی است.

تل‌آویو: به توافق مبادله اسرا نزدیک می‌شویم/ حماس: مسئله اسرا اولویت‌ اصلی ماستحماس: مقاومت مسلحانه فلسطین ادامه دارد

این جنبش ادامه داد، لازم است که با افزایش مقاومت در همه سطوح با این پروژه‌های رژیم اشغالگر مقابله شود و اجازه ادامه آن ها را ندهیم. هم چنین تشکیلات خودگردان فلسطین موظف است از اقدام علیه مقاومت دست برداشته و فورا هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی را متوقف کند.

این جنبش از رهبری تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا از شرط بندی روی روند سازش تاسف آور با رژیم صهیونیستی دست بردارد.

حماس تاکید کرد که همچنین مقاومت همه جانبه و رویارویی مستمر با شهرک نشینان صهیونیست چیزی است که می تواند موجب توقف شهرک سازی های رژیم صهیونیستی و اخراج شهرک‌نشینان از فلسطین گردد.

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس چند روز قبل تاکید کرد که توسعه شهرک‌سازی در کرانه باختری در حالی است که تشکیلات خودگردان همچنان بر پایبندی به توافقنامه‌های امضا شده با دشمن صهیونیستی، همکاری امنیتی با آن و دیدار با مقامات و وزرای اسرائیلی اصرار دارد که این مساله سرپوشی برای ادامه سیاست‌های شهرک‌سازی این رژیم خواهد بود.

روزنامه عبری زبان «اسرائیل هیوم» روز چهارشنبه هفته قبل فاش کرد که وزارت مسکن رژیم صهیونیستی درصدد اجرای طرحی برای افزایش جمعیت شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری است.

این روزنامه اشاره کرد که پیش‌نویس این طرح پس از تصویب بودجه در کنست، به دولت ارائه خواهد شد.

کابینه رژیم صهیونیستی قرار است 90 میلیون شِکِل (28 میلیون دلار) برای اجرای این طرح اختصاص دهد، کما اینکه بودجه‌ای نیز برای تقویت زیرساخت‌های مادی و اجتماعی در این شهرک‌ها اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرانه باختری گسترش شهرک سازی رژیم صهیونیستی جنبش حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) فیلم جدیدی را از ۲ اسیر صهیونیست نزد مقاومت تحت عنوان «فشار نظامی به کشته‌شدن ده‌ها اسیر نزد ما و محرومیت بقیه از جشن عید پسح با عزیزانشان شد» منتشر کرد.

در این فیلم ۲ اسیر صهیونیست ضمن هشدار نسبت به خطرات بمباران نوار غزه برای آنان از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی خواستند که آن‌ها را آزاد کنند.

در این ویدیو اسیران صهیونیست نزد حماس با اشاره به شرایط سخت آنان زیر بمباران شدید نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که گاهی احساس می‌کنند به فراموشی سپرده شده‌اند و صهیونیست‌ها آنان را رها کرده‌اند.

همچنین این اسیران صهیونیست از نتانیاهو و کابینه وی خواستند که برای دستیابی به یک توافق قریب‌الوقوع از خود نرمش نشان بدهند.

این اسیران صهیونیست بیان کردند که احساس می‌کنند سران رژیم صهیونیستی در حال وقت‌کشی هستند، چرا که توافق مبادله اسیران بسیار به طول انجامیده است.

در ادامه این ویدیو این ۲ اسیر صهیونیست اعلام می‌کنند که زمان دستیابی به توافقی که به خروج زنده و سالم آنان از نوار غزه بیانجامد فرارسیده است.

همچنین اسیرانی که در این ویدیو در برابر دوربین مبارزان قسام قرار گرفتند به تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و کابینه وی اشاره کردند و خواهان تداوم این تظاهرات و افزایش فشار از سوی شهرک‌نشینان علیه سران رژیم صهیونیستی از تمامی روش‌های ممکن جهت دستیابی به توافق مبادله اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین در نوار غزه شدند.

گردان‌های قسام در پایان این ویدیو در نوشته‌ای خطاب به شهرک‌نشینان صهیونیست تاکید کرد: سران نازی شما به سرنوشت اسیرانتان و احساسات آن‌ها اهمیتی نمی‌دهند، پیش از آنکه دیر شود آن‌ها را دریابید.

کد خبر 6090357

دیگر خبرها

  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح
  • پاسخ رژیم صهیونیستی را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم