Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@17:32:23 GMT

حدود ۸۳ درصد جایگاه های سوخت استان یزد فعال شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۷۲۴۱

حدود ۸۳ درصد جایگاه های سوخت استان یزد فعال شد

محمدرضا جلالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار  ایرنا  افزود: روند توزیع سوخت در ۱۱ شهرستان استان تقربیا به حالت عادی بازگشت و هیچ گونه کمبود سوخت وجود ندارد و سهمیه ماهانه کارت خودروها همچنان محفوظ است و رانندگان این قبیل خودروها می توانند به ۲۰ جایگاه یادشده برای سوخت گیری مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه با تلاش و پیگیری شبانه روزی همکاران فنی ، روند بازگشت جایگاه‌های سوخت برای ارایه خدمات به خوبی در حال انجام است، اظهار کرد: مشکل جایگاه‌ها به نوبت در حال رفع است و با آماده سازی به نوبت زیربار می‌رود و هوشمند سازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی خاطرنشان کرد:با توجه به تلاش واحد فنی و انفورماتیک شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی ایران مشکل قطعی سیستم در اسرع وقت رفع و ارایه خدمات توزیع سوخت در حال عادی شدن است.

همچنین جانشین سپاه الغدیر یزد امروز به ایرنا گفت: اعضای تیم‌های فنی این مجموعه با همکاری کارکنان سایر دستگاه‌ها برای رفع مشکل جایگاه‌های سوخت و سرعت بخشیدن به ارایه خدمات به مردم در استان همکاری دارند.

سرهنگ حسین زارع کمالی در گفت و گوی اختصاصی  با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۰ تیم در شهر یزد و ۱۰ شهرستان دیگر استان با همکاری نیروهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در منطقه یزد تا رفع تمامی مشکل در صحنه حضور دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای بروز مشکل در نحوه سوخت‌رسانی به مردم تاکنون ۲۵۰ نازل رفع مشکل شد و تیم‌های فنی به صورت شبانه‌روزی برای رفع  مشکل موجود و بازگشت به شرایط  عادی بر تلاش خود می‌افزایند.

این مسئول اظهار کرد: نیروهای بسیج و سپاه و تیم‌های علمی، پشتیبانی و فنی برحسب ضرورت همواره در خدمت مردم و دستگاه‌های مختلف در ارایه خدمات به عموم شهروندان آماده همکاری هستند و وظایف خود را با دقت و نظم خاصی انجام می‌دهند.

تعداد جایگاه های سوخت فعال ۱۱ شهرستان استان یزد ۱۱۰ مورد اعلام شده است. 

پیش از ظهر سه شنبه هفته جاری اختلال در سامانه هوشمند سوخت باعث ایجاد صف‌های طولانی و تراکم خودروها در پمپ های بنزین‌ سراسر کشور شد اما به فاصله کمی، مسوولان امر با خروج سامانه هوشمند سوخت از حالت برخط، آنها را به مدار توزیع بازگرداندند.
 اختلال در سامانه هوشمند سوخت باعث شد کارت های سوخت در سامانه شناسایی نشود و دریافت بنزین با مشکل مواجه باشد.

یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو سبک و سنگین از کریدور شرق به غرب و شمال و جنوب از این استان تردد می کند.

برچسب‌ها جرایم سایبری یزد بنزین سهمیه بندی بنزین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جرایم سایبری یزد بنزین جرایم سایبری یزد بنزین سهمیه بندی بنزین جایگاه های سوخت ارایه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران

تین نیوز

بیش از ۶۴ میلیون تردد فروردین ماه امسال در جاده های مازندران ثبت شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: برابر آمار به دست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب در محورهای استان مازندران طی فروردین بیش از ۶۴ میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود سه درصد افزایش یافته است.

حسن جهانیان افزود: تردد در محورهای مواصلاتی استان با استان های مجاور در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود ۷.۵ درصد افزایش داشته و به بیش از پنج میلیون ۷۴۵ هزار تردد رسیده است.

جهانیان گفت: طی یک ماه نخست سال جاری به طور متوسط در هر ساعت در حدود چهار هزار و ۶۹۰ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۶ درصد کاهش یافته است.

پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ بوده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • تقریباً ۱۵ درصد زوجین در بردسکن مشکل ناباروری دارند
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • بریتانیا در یک قدمی شبکه برق بدون کربن