Web Analytics Made Easy - Statcounter

بزرگترین برنامه آزمایش آماده‌به‌کاری بیش از ۳۲۰۰ مولد اضطراری برق کشور، ۸ آبان ماه اجرایی می‌شود.

به گزارش ایسنا، براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، آزمایش سراسری آماده‌به‌کاری مولدهای اضطراری برق کشور برخلاف سال‌های گذشته که در یک روز و به صورت محدود اجرا می‌شد، قرار است در طول یکسال و به صورت گسترده اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
این برنامه که شنبه مورخ ۸ آبان ماه با حضور سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و مدیرعامل شرکت توانیر آغاز خواهد شد، بیش از ۳۲۰۰ مولد اضطراری برق کشور براساس میزان اهمیت، یک یا چند بار در طول سال آزمایش می‌شوند.
 
این برنامه به منظور کسب اطمینان از آمادگی این مولدها جهت به‌کارگیری آن در مواقع حساس و به ویژه در پیک تابستان ۱۴۰۱ اجرا می‌شود.

در طول یکسال گذشته تمام مولدهای اضطراری بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بازرسی شدند که در نتیجه شاهد عملکرد به موقع این واحدها در مواقع لازم بوده‌ایم.
 
بر این اساس، ۹۶ درصد مراکز درمانی و بیمارستان‌ها دارای مولدهای اضطراری هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پدافند غيرعامل مولدهای اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید

به گزارش "ورزش سه"، لنگله پس از پیوستن به بارسلونا نتوانست روزهای خوبی را در این تیم سپری کند و به صورت قرضی راهی تاتنهام شد تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد و همین باعث شد که بازی تحت هدایت کونته را تجربه کند.

این بازیکن که در حال حاضر هم به صورت قرضی در استون ویلا حضور دارد و در این فصل عملکرد خوبی را در این تیم نمایش گذاشته و امیدوار است که بتواند با آنها سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را به دست آورد در گفتگو با جانلوکا دی مارتزیو درباره کونته صحبت کرد.

این مدافع 28 ساله فرانسوی گفت: «شرایط در جلسات تمرینی که کونته در طول آماده‌سازی پیش فصل تدارک دیده بود بسیار دشوار بود. اما پس از آن بازه زمانی، ما احساس می‌کردیم که در حال پرواز کردن در زمین هستیم. منفعتی که از این جلسات بردیم واقعا دیوانه وار بود.

من احساس خیلی خوبی داشتم، در تمام طول فصل احساس می‌کردم که در بالاترین سطح ممکن قرار دارم. تمرین کردن تحت نظر او فوق العاده بود. من بسیار پیشرفت کردم. سبک مربیگری او را می‌توان با یک کلمه خلاصه کرد که آن کلمه هم اشتیاق است.»

دیگر خبرها

  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی