Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@19:32:49 GMT

وضعیت در جایگاه‌های سوخت استان ایلام عادی شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۷۳۱۸

وضعیت در جایگاه‌های سوخت استان ایلام عادی شد

گروه استان‌ها - مشکل حادث شده در زیر ساخت نرم افزاری جایگاه‌های سوخت با مدیریت و همراهی و همکاری مردم به روال عادی برگشته است و گزارش میدانی حکایت از آن دارد که مشکلی در بحث تأمین سوخت شهروندان ایلامی وجود ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازایلام؛ مشکل حادث شده در زیر ساخت نرم افزاری جایگاه‌های سوخت با مدیریت و همراهی و همکاری مردم به روال عادی برگشته است و گزارش میدانی حکایت از آن دارد که مشکلی در بحث تأمین سوخت شهروندان ایلامی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اصغر چاغروندی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام با اشاره به اختلال ایجاد شده اظهار داشت: با تلاش عوامل فنی و در آغازین لحظات حادث شدن مشکل تعداد 28 جایگاه از مجموعه 48 جایگاه سطح استان مرتفع گردید تا شهروندان از نظر تامین سوخت با مشکل مواجه نشوند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: با فعال شدن 28 جایگاه در سطح استان مابقی جایگاه‌ها نیز ظرف 24 ساعت گذشته روند توزیع سوخت آنان به حالت عادی در آمده است و مشکلی در بحث تأمین سوخت شهروندان ایلامی وجود ندارد.

چاغروندی از همراهی مردم و درک متقابل آنان در اتفاق فنی حادث شده را ستود و ضمن تشکر از مردم ایلام گفت: مطمئناً سعه صدر و همراهی مردم ایلام یکی از عوامل موفقیت کارشناسان در برگرداندن شرایط به حالت عادی بوده است.

127 جایگاه سوخت گیلان فعال شدفعالیت 42 جایگاه سوخت در گلستان بدون مشکل آغاز شد3 هزار جایگاه سوخت فعال شد/ امکان استفاده از کارت سوخت در 300 جایگاه

مجید عسگری نیز با بیان این که خوشبختانه در شهرستان دهلران نیز مشکل سوخت وجود ندارد به خبرنگار تسنیم در ایلام گفت: اختلال ایجاد شده در روند توزیع سوخت در جایگاه‌ها در این شهرستان مدیریت شده است.

فرماندار ویژه دهلران یادآورشد: تمام مخازن سوخت شهرستان ذخیره کافی دارند و 7 جایگاه شهرستان نیز به روال عادی توزیع سوخت دارند.

محمد نوذری نیز با بیان این که مشکل نرم افزاری جایگاه‌های سوخت استان ایلام در حال برطرف شدن کامل است به خبرنگار تسنیم در ایلام گفت:  سهمیه سوخت مردم بر روی کارت‌های آنان همچنان محفوظ است، به محض راه اندازی سامانه می‌توانند از سهمیه خود استفاده کنند.

استاندار ایلام از مردم خواست و بیان داشت: همراهی مردم ایلام قابل تقدیر است و صبر و متانت آنان برای کمک به برطرف شدن مشکل در این اتفاق عیان و کارشناسان نیز با تلاش شبانه روزی خود ضمن رفع مشکل  سهمیه سوخت شهروندان را لحاظ خواهند کرد.

انتهای پیام/180/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جایگاه های سوخت سوخت شهروندان وجود ندارد ایلام گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین ‌وضعیت بارش ها در استان ایلام

دریافت 23 MB کد خبر 6095427

دیگر خبرها

  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • وضعیت سد دز استان خوزستان عادی است
  • وضعیت سد دز عادی است
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است
  • اتباع و قاچاق سوخت دو مسئله اصلی هرمزگان
  • آخرین وضعیت سیلاب در استان ایلام
  • آخرین ‌وضعیت بارش ها در استان ایلام
  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود