Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@12:05:32 GMT

نیمی از صادرات استان همدان متعلق به ملایر است

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۷۵۶۴

نیمی از صادرات استان همدان متعلق به ملایر است

ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: نزدیک ۵۰ درصد صادرات استان متعلق به ملایر است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه پنج‌شنبه ۶ آبان‌ماه در جلسه شورای اداری استان همدان، اظهار کرد: مردم از گرانی خیلی گلایه دارند و این یک گلایه عرفی است و برای حل مشکات راهی جزء توسعه، اشتغال و تولید برای حل مشکل گرانی، نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادیخواه تصریح کرد: در ملایر، دو برند جهانی انگور و مبل و منبت داریم و برای توسعه باید از این دو درگاه، ورود کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه صنایع تبدیلی هیچ کاری در ملایر انجام نشده، ادامه داد: نزدیک ۵۰ درصد صادرات استان متعلق به ملایر است اما این صادرات خام کشمش است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در رابطه با عدم حضور نام شهرستان ملایر در پروژه ساخت مسکن، اظهار کرد: پاسخ نبود زمین که از طرف اداره کل راه‌وشهرسازی همدان به من گفتند، قانع کننده نبود و باید این مشکل، حل شود.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: ۷۱ مجتمع آبرسانی در استان داریم که فقط یک مجتمع برای شهرستان ملایر است که این نشان دهنده، توزیع ظالمانه است. برای مدیریت منابع آب باید آبیاری نوین، مرمت قنات و کشت گلخانه‎ای، توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی ما کاملا اشباع شده، گفت: ما در شهرستان ملایر، شهرک جدیدی برای جذب سرمایه‌گذار می‌خواهیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمانداری ویژه ملایر، مطرح کرد: ما فرماندار ویژه داریم اما من این ویژگی را فهم نکردم، اگر ویژه است باید اختیارات آن را بیشتر کرد.

آزادیخواه با بیان اینکه ما با همه توان به استاندار آقای رئیسی در استان، کمک می‌کنیم، خاطرنشان کرد: اقتضای انصاف بر این است که از زحمات آقای شاهرخی، استاندار سابق همدان، که کارها را پیش بردند تشکر کنیم تا ثابت کنیم مردم استان، خوش بدرقه هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهر ملایر استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: خیران مدرسه ساز در این مدت ۹۸۰ میلیارد تومان از تعهدات خود ررا تحقق کردند که بیش از ۵۰ درصد از تعهدات این سنگرسازان علم و دانش است.

ناصر فتحی افزود: نوسازی مدارس استان با حدود ۱۰۰ نفر پرسنل در کنار بیش از ۱۷۰۰ خیر مدرسه ساز در حال ساخت و تجهیز ۴۵۰ طرح آموزشی پرورشی و ورزشی است.

وی گفت: همواره خیران نیکوکار در کنار دولت به ساخت و ساز فضای آموزشی کمک می‌کنند و در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد فضاهای آموزشی استان به صورت صد درصدی و یا کمتر با مشارکت خیران نیک اندیش در حال اجرا است.

ناصرفتحی ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس تحویل دانش آموزان و فرهنگیان استان شود.

دیگر خبرها

  • راهیابی یک اثر از ملایر به جمع ۱۲ تئاتر برتر دانش آموزان کشور
  • پیش‌بینی ۱۶۷ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • انتخابات ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • رشد نرخ باروری در ۱۴ استان/ تنها نیمی از قانون اجرا شده است
  • تکذیب وجود آرسنیک در آب سد تالوار همدان
  • آب تالوار آرسنیک ندارد/ نیترات آب در دشت شهرستان بهار بالاست
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان