Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@10:06:53 GMT

قیمت جدید تلویزیون‌ اسنوا (۱۴۰۰/۰۸/۰۶)

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۷۵۹۲

قیمت جدید تلویزیون‌ اسنوا (۱۴۰۰/۰۸/۰۶)

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  رصد بازار لوازم خانگی نشان می‌دهد که قیمت تلویزیون‌های اسنوا نسبت به هفته گذشته نوسان چندانی نداشته است. درحال‌حاضر ارزان قیمت‌ترین تلویزیون اسنوا مدل SLD-32SA1220 با صفحه ۳۲اینچی حدودا ۵میلیون تومان قیمت خورده است. مدل SLD-43SA330  با صفحه ۴۳ اینچی و مدل SLD-50SA1260U  با صفحه ۵۰اینچی از دیگر تلویزیون‌های قیمت مناسب برند اسنوا به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدل SSD-65SA620U  که با صفحه ۶۵اینچی یکی از بزرگترین صفحه نمایش‌ها را در میان تلویزیون‌های اسنوا دارد نیز ۲۳میلیون تومان معامله می‌شود. همچنین تلویزیون‌های ۵۰اینچی اسنوا مانند مدل SSD-50SA640U، مدل SSD-50SA620U  و مدل SSD-50SA640U در رنج قیمتی ۱۲میلیون تومان خریدوفروش می‌شود.

با بودجه۱۵میلیون تومانی نیز می‌توانید به سراغ تلویزیون اسنوا مدل SSD-55SA620U وSSD-55SA630U بروید.

لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است تلویزیون‌‌های اسنوا موجود در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید    

 

پربیننده ترین ثبت نام سایپا ( آخرین فرصت ) سهمیه بنزین کارت‌ سوخت می سوزد؟ غافلگیری وزیر نفت از حضور سرزده رییسی + فیلم بنزین یارانه ای قطع شد / احتمال حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت؟ افت دوج‌ کوین با وجود حمایت ایلان ماسک!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت تلویزیون اسنوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه اول روزنامه‌های شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 1228512 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • ترتیل صفحه 240 کلام الله مجید+ صوت
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی شنبه ۸ اردیبهشت
  • صفحه اول روزنامه‌های شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول