Web Analytics Made Easy - Statcounter

باواریایی ها بعد از 43 سال در یک بازی با اختلاف 5 گل بازنده شدند

بایرن مونیخ در شرایطی که آمار و ارقام عجیبی از گلزنی طی این فصل از رقابت ها به ثبت رسانده بود و تمام رقبا غیر از آینتراخت فرانکفورت را از دم تیغ گذرانده بود، دیشب در دیدار جام حذفی برابر بروسیا مونشن گلادباخ، با 5 گل شکست تحقیرآمیزی خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طرفداری| به نقل از سایت باشگاه، دینو تاپ مولر که به دلیل ابتلای ناگلزمان به کرونا هدایت تیم را به عهده دارد، در پی این باخت باورنکردنی بایرن مونیخ، این طور صحبت کرده است:

روز افتضاحی بود. از اینکه امروز هواداران را ناامید کردیم، متاسفم. به گلادباخ تبریک می گویم. شگفت انگیز بازی کردند و واقعا شایسته برد بودند. خیلی چیزها برایمان بد پیش رفت. می‌دانستیم از بالای زمین به ما فشار خواهند آورد و در انتقال سریع عمل می کنند. نتوانستیم با آنها مقابله کنیم و به طور کل، روز بدی بود. 

با یولیان در ارتباط مستمر بودیم. برنامه بازی امروز را باهم آماده کردیم و از طریق فیس تایم در مورد ترکیب، مشورت کردیم. فکر نمی کنم مشکل از سیستم تیمی بوده باشد. صرفا یک روز تیره و تار برایمان بود و به تمام توپ ها، دیر می رسیدیم. پذیرش چنین شکستی سخت است، ولی باید واکنش نشان دهیم. 

تاپ مولر در خصوص آسیب دیدگی لئون گورتسکا هم این طور گفته است:

گورتسکا از ناحیه تاندون آشیل، آسیب خورد، ولی احتمالا مشکل بزرگی برای بازی یکشنبه نخواهد داشت. 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم حمید مهرعلی را در آلمان از کار برکنار کردند! / خبر برکناری نایب رییس فدراسیون از پست اقتصادی اش در شبکه‌های اجتماعی پیچید سوشا مکانی به تبانی متهم شد؛ گزارش سایت نروژی خشم سرمربی امپولی از داوری بازی با اینتر: نوه چهار ساله من هم می توانست پنالتی را ببیند! باواریایی ها و رکورد خارق العاده ای که از دست رفت!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا

شاگردان آنچلوتی با وجود تساوی های پیاپی به پیشروی در لیگ قهرمانان اروپا ادامه می دهند.

دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

به نقل از اوپتا؛ رئال مادرید در ۱۱ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست بوده است. (۷ برد و ۴ تساوی) چنین روندی برای آنها از سال ۲۰۱۷ در لیگ قهرمانان اروپا بی سابقه است. همچنین برای اولین بار در تاریخ جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا است که این باشگاه اسپانیایی  ۴ بازی پیاپی را با نتیجه تساوی به پایان می رساند. 

گفتنی است رئال مادرید در ۱۸ بار از ۱۹ موردی که در دور رفت مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا در بازی خارج از خانه بدون شکست بوده در نهایت موفق به صعود شده است. آنها فقط در فصل ۲۰۱۸/۱۹ با وجود برتری ۲-۱ در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در زمین آژاکس، با نتیجه ۴-۱ در بازی برگشت شکست خوردند و حذف شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون
  • اولین هت تریک توماس مولر برای بایرن مونیخ (1 می، 2010) / فیلم
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود