Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با دکتر صباغی شهردار جدید دیار مینودری، با تبریک انتصاب ایشان برای این مسئولیت گفت: بازآفرینی محلات و بافت فرسوده قزوین باید در اولویت شهرداری باشد تا سیما و منظر این شهر که در برخی مناطق به دلیل کم کاری برخی از مسئولان دچار خدشه شده است، بازیابی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدبیگی عنوان کرد: باید کاری کنیم که گردشگران در قزوین اسکان داشته باشند نه اینکه فقط به‌عنوان معبر از ظرفیت قزوین استفاده شود.
وی افزود: در این زمینه راه اندازی متروی هشتگرد _ قزوین در ارتقاء دیار مینودری در عرصه‌های مختلف بسیار کارآمد خواهد بود؛ از این رو این موضوع باید به‌عنوان یک اولویت از سوی تمامی مسئولان در سطح ملی و استانی مورد پیگیری قرار بگیرد.

مهدی صباغی نیز در این جلسه با اشاره به اولویت‌های خود در شهرداری قزوین، خدمت به مردم و تلاش برای پویایی و نشاط در شهر قزوین را از جمله اهداف مهم خود خواند و اعلام کرد: در هفته های آینده همایش بزرگ مشاهیر استان قزوین را برگزار خواهیم کرد تا ضمن هم افزایی، از ایده ها و طرح های آنها جهت رشد و توسعه هرچه بیشتر شهر قزوین بهره ببریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین متروی قزوین هشتگرد شهرسازی گردشگری فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد

                                                                 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سپهر خلجی در نشست شورای اداری استان ایلام با اشاره به اینکه روایت اقدامات انجام گرفته در دولت برای مردم لازم و ضروری است اظهار داشت: تبیین، رفع شبه و روایت گری جزو اولویت‌های مسؤولان باید باشد، و مسئولان مقایسه‌ای از آمار عملکرد دولت را به مردم ارائه دهند.

وی عنوان کرد: آرایش رسانه‌ای دشمن آفندی شده است، یعنی علاوه بر برجسته کردن نقاط ضعف، حتی به نقاط قوت کشور هم حمله رسانه‌ای می‌کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: درگیر جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها هستیم، الان حوزه جنگ رسانه‌ای دشمن بیشتر در بخش اقتصادی است .

خلجی با اشاره به اینکه وظیفه ما امیدآفرینی و اعتماد سازی است، عنوان کرد: ما رشد بالای ۶ درصد در کشور را تجربه کردیم و این میزان به هشت درصد خواهد رسید.

وی در ادامه مطرح کرد: پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف مثل فضایی، ارتباط با کشور‌های خارجی، قابل توجه است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه هر مدیر مسئول اصلی اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی خود است عنوان کرد: باید طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان ایلام پیوست اطلاع رسانی تعریف شود.

خلجی با عنوان اینکه باید حوزه اطلاع رسانی اولویت شناخته شود یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی از افراد توانند برای روابط عمومی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • مسئولان، پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • احداث پد بالگرد اورژانس در جاده‌های قم
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها