Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فیروزی پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیمان بابایی داور دیدار تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در هفته دوم لیگ برتر اشتباهات محرزی داشت که این اشتباهات منجر به شکست تیم صنعت‌نفت شد.

وی افزود: بابایی در این دیدار و به گواه کارشناسان داوری سه پنالتی مشخص را برای تیم صنعت‌نفت نگرفت تا ما امتیازات مهمی را در این دیدار خارج از خانه کسب نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: اگر داور سه پنالتی را برای ما می‌گرفت قطعا نتیجه دیگری در تبریز رقم می‌خورد و ما با دست پر به آبادان باز می‌گشتیم.

فیروزی بیان کرد: متاسفانه تیم صنعت‌نفت آبادان در فصل گذشته از اشتباهات داوری متضرر شد که نتیجه آن از دست دادن سهمیه آسیایی بود.

وی افزود: دیدار تراکتورسازی تبریز و صنعت‌نفت آبادان دارای لحظات حساسی از لحاظ داوری بود که باشگاه نفت آبادان به قضاوت این دیدار و تصمیمات اتخاذ شده از سوی تیم داوری که در روند بازی و نتیجه تاثیرگذار بود، معترض شد.

دیدار تیمهای فوتبال صنعت‌نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز روز دوشنبه هفته جاری در چارچوب هفته دوم لیگ برتر که در تبریز برگزار شد با نتیجه سه بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید تا تیم صنعت نفت بدون امتیاز در قعر جدول رده بندی این مسابقات جای گیرد.

برچسب‌ها فوتبال صنعت نفت آبادان خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال صنعت نفت آبادان خوزستان فوتبال صنعت نفت آبادان خوزستان آبادان تراکتورسازی تبریز صنعت نفت آبادان تیم صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!

لیورپول در بازی‌های آغازین هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در خانه وستهم به میدان رفت که این دیدار با تساوی دو بر دوی دو تیم به پایان رسید. شاگردان یورگن کلوپ که با شکست مقابل اورتون از کورس قهرمانی جا مانده بودند، برابر چکش‌ها به دنبال گلزنی بودند ولی لوئیز دیاز و داروین نونیز موقعیت‌های مناسبی را از دست دادند.

ژارود بوون روی ارسال محمد کودوس توانست دروازه لیورپول را در نیمه نخست باز کند و نیمه اول با برتری وستهم خاتمه یابد. با شروع نیمه دوم لیورپول خیلی زود به وسیله اندرو رابرتسون به گل تساوی رسید.

لیورپول در دقیقه ۶۵ به گل دوم رسید. ضربه خاکپو با برخورد به چند بازیکن وستهم وارد دروازه این تیم شد و گل در نهایت به نام توماس آرئولا ثبت شد. این پایان کار نبود و  میکائیل آنتونیو گل تساوی بخش وستهم را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

 

از نکات این دیدار مشاجره لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در نیمه دوم بازی و پیش از ورود مهاجم مصری به زمین بود که از دید دوربین‌های تصویربرداران نادیده نماند.

در ادامه دیدارهای این هفته از رقابت‌ها امروز و امشب چند دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی استون‌ویلا در ویلاپارک پذیرای چلسی خواهد بود.

 

در جدول رده‌بندی لیورپول با ۷۵ امتیاز  در رده سوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد