Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@07:33:25 GMT

استفاده از رانت در این دولت راهی ندارد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۸۱۱۴

استفاده از رانت در این دولت راهی ندارد

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، احمد وحیدی، وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان گفت: پیشینه و تاریخ درخشان گیلان زمین و افتخار آفرینی گیلانیان که دیار سید رشتی‌ها، آیت الله بهجت‌ها، میرزا کوچک‌ها و بسیاری دیگر از بزرگان و فرهیختگان و دانشمندان حتی در عصر حاضر همچون سمیعی‌ها و شهدایی ست که نمی‌توان به راحتی از نامشان گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از خودگذشتگی‌های بزرگمردانی همچون املاکی‌ها و قلی پور‌ها هم در حوزه معنوی و هم در حوزه علوم و دانش بر کسی پوشیده نیست.

وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان به ظرفیت‌های خدادادی گیلان اشاره کرد و گفت: در استانی که خداوند متعال منابع بسیاری به آن ارزانی داشته و امکانات و ظرفیت‌های مناسبی، چون مرز خاکی و آبی با چهار کشور و اتصال به حوزه قفقاز و دروازه اروپا را دراختیار دارد، نباید فقر و مشکلات اقتصادی و اجتماعی دغدغه آن باشد.

وحیدی با بیان اینکه برای الگوی پیشرفت گیلان برش استانی مشخص و برنامه ریزی شود گفت: باید با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان به گونه‌ای تدبیر و هدف گذاری کرد که نه تنها مشکلات استان حل شود بلکه به استان‌های دیگر هم خدمات ارائه داد.

او افزود: لیست مفصلی از ظرفیت‌های استان وجود دارد که باید بستر را به گونه‌ای فراهم کرد تا سرمایه گذاران جذب شوند و بدون دغدغه، مجوز کار و سرمایه‌گذاری به آن‌ها داده شود.

وزیر کشور گفت: اهتمام رییس جمهور این است که طهارت عملی در کنار طهارت فکری و طهارت اخلاقی سه اصل مهم در ارائه خدمت به مردم باشد.

احمد وحیدی افزود: استفاده از رانت و رانت خواری و سوء استفاده از مقام در راه و شیوه این دولت راهی ندارد.

او تصریح کرد: باید به جوانان فرصت داد و شرایط را برای ابراز وجود و ارائه خدمت این قشر فرهیخته و متعهد و متخصص فراهم کرد.

 

 

 


انتهای پیام/م.‌ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر کشور استاندار گیلان ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد

احمد وحیدی در حاشیه بازدید از غرفه استان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه ایران اکسپو با اشاره به ظرفیت معادن استان اظهار داشت: معادن بی‌نظیر استان سیستان و بلوچستان از جمله معدن جانجا می‌تواند یکی از مهمترین عوامل توسعه این استان باشد.

وی تاکید کرد: ظرفیت حوزه شیلات استان بی‌نظیر است و ما بیشترین حجم صید و صیادی را در شهرستان‌های کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان داریم.

وزیر کشور تصریح کرد: اقدامات مناسبی در زمینه تولید در حوزه‌های مختلف از جمله نهاده‌های دامی در استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

وی به ظرفیت میوه‌های گرمسیری در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: در زمینه تولیدات خرما می‌توان به صورت ویژه در این منطقه از کشور اقدام کرد، همچنین در زمینه تولید میوه‌های گرمسیری نیز باید اقدامات موثرتری صورت بگیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: ظرفیت‌های تولید شناخته شده و باید در جستجوی راه‌های صادراتی باشیم
  • واردات خودرو‌های کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
  • آیین نامه خودروهای کارکرده هنوز در دولت است
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • سقوط فرش دستباف؛ صادرات به ۴۰ میلیون دلار رسید
  • مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند
  • دیپلماسی مهارت یکی از راهبردهای کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور