Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: فراخوان ارسال آثار دومین جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» از اول آبان ماه سال جاری آغاز و تا سیزدهم دی ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد.

روح الله عبدالهی در گفت‌وگو با میزان پیرامون دومین جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» گفت: در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همچون سال گذشته جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ابراز کرد: فراخوان ارسال آثار دومین جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» از اول آبان ماه سال جاری آغاز و تا سیزدهم دی ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد.در این جشنواره گروه‌های سرود سراسر کشور می‌توانند آثار تولیدی خود را در دو قالب صوت و نماهنگ صرفاً با موضوع شهید سلیمانی به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه مطالب و گفت‌وگوهای مذهبی اینجا کلیک کنید

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران تاکید کرد: مشارکت کنندگان در جشنواره امسال فقط می‌توانند آثاری را شرکت دهند که در جشنواره سال قبل ارسال ننموده اند و یا اینکه به تازگی تولید شده است.

دبیر دومین جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» افزود: گروه‌های سرود سراسر کشور که از زمان شهادت «سردار دل‌ها» تا به امروز آثار صوتی و تصویری تولید کرده‌اند می‌توانند حداکثر تا پایان روز ۱۳ دی ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس rafighe_khoshbakht@ در شبکه‌های اجتماعی ایتا، بله، سروش، آی گپ، بالونت، واتساپ و تلگرام ارسال نمایند.

عبدالهی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه آثار ارسالی پس از پایان مهلت فراخوان، ارزیابی و داوری خواهد شد و در مراسم اختتامیه جشنواره که در ایام دهه مبارکه فجر برگزار می‌گردد مورد تقدیر و تشکر قرار خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مذهبی سردار دلها

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار مذهبی سردار دلها دومین جشنواره سرود رفیق خوشبخت ما ماه سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور،مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکر‌های مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است