Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 673 KB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر نفت  در جریان این بازدید، با مراجعه به ستاد بحران سوخت و مرکز مدیریت سامانه هوشمند سوخت در جریان اقدامات صورت گرفته در زمینه فعال سازی مجدد این سامانه برای فراهم شدن امکان استفاده از سهمیه‌های موجود در کارت‌های هوشمند سوخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: تاکنون حدود ۳ هزار و ۷۰۰ جایگاه سوخت یعنی بالای ۹۰ درصد جایگاه‌ها فعال شده اند.

جلیل سالاری در جریان این بازدید توضیح داد: ۴۵۰ تیم به صورت دو شیفت برای رفع مشکل اقدام کرده‌اند که تاکنون حدود ۳ هزار و ۷۰۰ جایگاه یعنی بالای ۹۰ درصد جایگاه‌ها فعال شده اند.

برنامه ریزی انجام شده که در استان تهران تا ۷۰ درصد جایگاه‌ها بتوانند با کارت سوخت بنزین عرضه کنند. همچنین در تلاش هستیم تا در زمینه نفت گاز (گازوئیل) نیز عرضه با کارت سوخت انجام شود.

به گفته این مقام مسئول در زمینه ذخایر نیز وضعیت خوبی داریم و برای صادرات برنامه ریزی می‌کنیم.

در ادامه ویس کرمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز توضیحات خود را به وزیر نفت ارائه داد و گفت: چرخه سوخت رسانی بیش از نیم ساعت غیرفعال نبود و جایگاه‌ها به تدریج در مدار قرار گرفتند.

او افزود: ۵۸ هزار نازل باید به صورت تک تک بررسی شوند و دلیل زمانبر شدن اتصال سامانه هوشمند سوخت به جایگاه‌ها و استفاده از کارت سوخت همین است، اما تاکنون حدود ۷۰۰ جایگاه در این زمینه فعال شده اند.

ویس کرمی توضیح داد: نگران بخش حمل و نقل دیزلی بودیم که دستور داده شد همه با نرخ ۶۰۰ تومانی استفاده کنند، اما در تلاش هستیم تا امروز ناوگان حمل و نقل بتواند بر اساس کارت سوخت از سهمیه نفت گاز یا گازوئیل خود استفاده کند.

همچنین مسعود رضایی مدیر سامانه هوشمند سوخت نیز بیان کرد: معماری سامانه هوشمند سوخت به شکلی است که در بدترین شرایط به مدار سوخت رسانی بازگشت.

او افزود: پلن‌های مختلفی وجود دارد که از آن‌ها استفاده شد و به صورت موازی تیم‌های فنی مشغول ریشه یابی هستند تا به تدریج سهمیه بندی نیز فعال شود.

رضایی تاکید کرد: حتی یک لیتر از سهمیه‌های مردم به مشکل بر نخورده و طی یک تا دو روز آینده مشکل استفاده از سوخت سهمیه‌ای نیز رفع می‌شود.

جواد اوجی، وزیر نفت با مدیران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مناطق مختلف برای اطلاع از وضع فعال‌سازی جایگاه‌های عرضه فرآورده در سراسر کشور ‌ارتباط ویدیوکنفرانسی بر قرار کرد.

کد خبر 634533 برچسب‌ها سوخت - بنزین (پمپ بنزین) وزارت نفت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سوخت بنزین پمپ بنزین وزارت نفت پخش فرآورده های نفتی سامانه هوشمند سوخت جایگاه ها کارت سوخت شرکت ملی وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا شهاب زاده عصر شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگر، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی دولت فعال نمودن حوزه تولید است که با توجه به شعار امسال با مشارکت مردم عزیز نیز همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت در راستای تحقق شعار سال این است که با کمک مردم بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی راکد را حل کرده و همچنین واحدهای جدید را هم با توجه به پتانسیل بالایی که شهرستان آستارا دارد راه اندازی کنیم.

فرماندار آستارا با بیان اینکه ۱۱۶۷ واحد کارگری در شهرستان آستارا در حال فعالیت هستند افزود: ۷۰۵۲ نفر نفر بیمه شده اجباری در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به وجود ۴۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان گفت: تعداد ۱۰ واحد از این واحدها غیر فعال شده بودند که در دولت سیزدهم ۸ واحد وارد چرخه تولید شدند و ۲ واحد نیز در حال احداث است که با فعال این واحدهای تولیدی ۳۰ کارگر مشغول به کار شده‌اند.

گفتنی است؛ فرماندار آستارا با حضور در برخی از واحدهای تولیدی شهرستان از تعدادی از کارگران زحمتکش با تقدیم لوح تقدیر تجلیل نمودند.

کد خبر 6090362

دیگر خبرها

  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود