Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ امیری‌کیا فرمانده محترم سپاه ناحیه قشم روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این برنامه‌ها در موزه های مختلفی ازج مله علمی، فرهنگی، ورزشی و غیر آن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:  یادواره شهدای دانش‌آموز،  خاطره‌گویی رزمندگان در مدارس و  نشست بصیرت افزایی ویژه مدیران، معاونان، معلمان و دانش‌آموزان از جمله برنامه‌هایی است که برای هفته بسیج دانش‌آموزی پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قشم تصریح کرد: برگزاری حلقه‌های تربیتی صالحان درمدارس، حضور دانش آموزان در نماز جمعه و سرکشی ازخانواده شهدای دانش‌آموز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: دیدار دانش آموزان نخبه با مسولان، سرکشی مسوولان از خانواده دانش‌آموزان برتر رتبه‌های کنکور و مراسم غبارروبی گلزار شهدای گمنام نیز در هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

امری‌کیا ادامه داد: هدف اصلی بسیج دانش آموزی را تربیت جوان مومن، انقلابی و جهادی تا به پشتوانه این جوانان نظام جمهوری اسلامی ارتقا و اعتلا روز افزون داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز تلاش و کوشش برای کسب موفقیت در زمینه های علمی، فرهنگی و دینی در جهت پاسداشت راه شهدا مهمترین وظیفه دانش‌آموزان محسوب می‌شود.

هشت آبان همزمان با شهادت حسین فهمیده به عنوان روز دانش‌آموز نامگذاری شده است و هرسال از هفتم تا ۱۳ آبان به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های مختلفی در سراسر کشور اجرا می‌شود.

برچسب‌ها سازمان بسیج دانش آموزی قشم دانش آموز جمهوری اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج دانش آموزی قشم دانش آموز سازمان بسیج دانش آموزی قشم دانش آموز جمهوری اسلامی هفته بسیج دانش آموزی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،طاهره زحمت کش گفت درطرح شهید محمودوند که شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل است در دو سال اخیر در آن مدیران مدارس به عنوان پیگیری کننده تعریف شده و باید با داشتن کد ملی دانش آموز بازمانده، آدرس محل سکونت زمان تولد و با به کارگیری انواع روش‌های شناسایی علل بازماندگی دانش آموز را بررسی و پیگیری کنند.
وی افزود پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان توجه جدی به دانش آموزان دیرآموز، سنجش به موقع نوآموزان پیش دبستانی و مداخله به هنگام، توجه جدی به دانش آموزان مناطق محروم، روستایی و عشایر، فرهنگ سازی و نگه داشت دانش آموزان جذب شده را راهکارهای اولویت‌دار در کاهش بازماندگان عنوان کرد

دیگر خبرها

  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند