Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام ولی الله روان معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح "زائران حرم رضوی" گفت: این طرح از ویژه برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه است که به صورت سراسری در همه کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این طرح در دو سال اخیر تحت الشعاع کرونا قرار گرفته بود، افزود: در این طرح اعزام زائران به مشهد مقدس که تاکنون به این سفر نرفته‌اند و توانایی مالی برای زیارت حضرت را ندارند، در دستور کار قرار دارد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه تامین هزینه اعزام زائران از سوی موقوفاتی با نیات مرتبط تامین می‌شود، اضافه کرد: این نیات شامل کمک به زائران، نائب الزیاره مشهد مقدس و کمک به زائران مستمند آستان مقدس علی ابن موسی الرضا (ع) است.

او با بیان اینکه پیش بینی ما تامین یک میلیون تومان برای اعزام هر زائر در امسال است، تصریح کرد: این هزینه برای سه شبانه روز اسکان در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام ولی الله روان با بیاننن اینکه این طرح با همکاری یک نهاد انقلابی در مشهد اجرایی می‌شود، اضافه کرد: امسال ۵۰ نفر از اصفهان به زیارت حرم امام رضا (ع) اعزام می‌شوند که این امر به دلیل شرایط کرونایی در سه مرحله انجام می‌شود.

او ادامه داد: اولویت اعزام زائران زیارت اولی و زائران ناتوان به هر دلیلی که توان زیارت ندارند در اصفهان با کادر درمان است.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کادر درمان زائران حرم رضوی اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت) در صفحه شخصی خود با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

کد خبر 6095804 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • زائران حج دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • ۸۷۵۵۰ زائر از سراسر کشور به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور