Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@22:53:07 GMT

قادری: یامگا نتیجه بازی را تعیین نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۹۱۷۵

قادری: یامگا نتیجه بازی را تعیین نمی‌کند

هافبک جوان تراکتور اعتقاد دارد لیگ برای آن ها از بازی دوم شروع شده و برای این موضوع دلیل می آورد.

به گزارش ورزش سه، تراکتور با پیروزی پرگل مقابل صنعت نفت آبادان شرایط روحی روانی بهتری پیدا کرد محمد قادری در این مورد به خبرنگار ما گفت: قطعا همین طور است. بازی اول به دلیل اینکه بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم مقابل گل گهر ضرر کردیم ولی خدا را شکر در بازی قبلی جبران کردیم و بازیکنان جدید ما حضور پیدا کردند و امیدوارم این بردها ادامه دار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه بازیکنان جدید با قبلی‌ها هماهنگ شوند قطعاً کمی زمان می‌برد. انشالله در بازی با استقلال هم سه امتیاز را بگیریم.

 

او در مورد تقابل با کوین یامگا بازیکن خطرناک این روزهای استقلال ادامه داد: بازی ما و استقلال هم زمان بود و من بعدش صحنه هایی از  بازی استقلال را دیدم و بازیکن خارجی آنها واقعا خوب بود اما یک بازیکن نمی تواند تعیین کننده نتیجه یک دیدار باشد و انشاالله تراکتور روز شنبه پیروز شود.

 

بازیکن تراکتور در مورد باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم و بهتر شدن اوضاع گفت: بازی با صنعت نفت آبادان اولین بازی ما بود که در آن بازیکنان جدید هم حضور داشتند و این اتفاق خیلی خوبی است. در بازی اول با گل گهر بازیکنان همراه ما بودند اما پنجره باز نشد و در شرایط خیلی خاص از لحاظ تاکتیکی به زمین رفتیم و حتی سرمربی ما تا آخرین لحظه نمی دانست که می تواند از بازیکنانش استفاده کند یا خیر و مجبور شد به جوانها بازی بدهد ولی هرچه که بود آن بازی گذشت و از بازی با آبادان لیگ برای ما شروع شد و امیدواریم بتوانیم با نتایج خوبی که می گیریم دل هواداران را شاد کنیم.

 

هافبک سرخ پوشان تبریزی وی در مورد اینکه وضعیت تیمش را با شکل و شمایل جدید چطور می بیند توضیح داد: همیشه توقع از تیم پرطرفدار بالا است. لیگ تازه شروع شده و نمی توان پیش بینی کرد فقط این را بگویم تیم خیلی خوبی داریم و قطعاً جزو مدعیان هستیم.

 

قادری در پایان در مورد عدم حضور تماشاگران و ضربه‌ای که تراکتور از این ناحیه می خورد افزود: در مورد هواداران ما همه اطلاعات کافی دارند و هواداران تراکتور از بهترین ها هستند و جای آنها خیلی خالی است و امیدوارم خیلی زود تر بتوانند به ورزشگاه بیایند و حمایتمان کنند چون قطعاً با حمایت آنها نتایج بهتری می‌گیریم.

تراکتور کوین یامگا استقلال تهران محمد قادری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور کوین یامگا استقلال تهران محمد قادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان

۷ دیدار از رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) برگزار شد تا تکلیف تیم‌های راه یافته به دور یک چهارم نهایی مشخص شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ روز گذشته تقابل بین تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در این مرحله انجام شده بود که تیم تحت هدایت محرم نویدکیا در ضربات پنالتی پیکان را شکست داد و به دور بعدی راه پیدا کرد.

امروز هم پرسپولیس دوبار بازی برده در زمین اراک را با تساوی عوض کرد، و در ضربات پنالتی حذف شد. نتایج سایر رقابت‌های امروز را ببینید:

 

مس کرمان یک (۳) - (۵) چادرملو اردکان یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)

گل‌ها: علی وزیری پناه در دقیقه ۸۱ برای مس - ابراهیم رضا زاده در دقیقه ۹۰ برای چادرملو

 

فجر سپاسی صفر - گل گهرسیرجان ۳ (نتیجه نهایی)

گل‌ها: سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۷، روبرتو تورس در دقیقه ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی دقیقه ۸۷ برای گل گهر

 

هوادار ۳ - مس سونگون یک (نتیجه نهایی)

گل‌ها: داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی دقیقه ۲۰ و محمد علی عبداللهی در دقیقه ۷۶ برای هوادار - صائب محبی(گل به خودی) در دقیقه ۳۰ برای مس سونگون

 

آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) پرسپولیس ۴ (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)

گل‌ها: استون اورونوف در دقیقه ۱۱، عیسی آل کثیر در دقیقه ۲۵، سینا اسدبیگی ۹۴ و عیسی آل کثیر در دقیقه ۱۰۶ برای پرسپولیس - مهدی لیموچی در دقیقه ۸۵، شروین بزرگ در دقیقه ۵+۹۰ و ۱۱۱ و علیرضا نقی زاده در دقیقه ۱۲۰ برای آلومینیوم

تراکتور یک (۳) - (۱) ذوب آهن یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)

گل‌ها: مهدی هاشمی نژاد در دقیقه ۴۶ برای تراکتور - محمد حسین اسلامی در دقیقه ۶۱ برای ذوب آهن

 

ملوان ۲ - سایپا یک (نتیجه نهایی)

گل‌ها: محمد عمری در دقیقه ۶۷ و حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ برای ملوان - محمد حسین خسروی در دقیقه ۶۹ برای سایپا

 

استقلال ملاثانی یک - سپاهان دو (نتیجه نهایی)

گل‌ها: کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ برای سپاهان و رامین رضاییان دقیقه ۱۱۸ - میلاد پاک پرور در دقیقه ۲+۹۰ برای استقلال ملاثانی

 

سپاهان از ساعت 19:30 در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهدای فولاد میهمان استقلال ملاثانی بود که در پایان وقت‌های عادی دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند اما در وقت‌های اضافی شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

کاوه رضایی (40) و رامین رضاییان(118- از روی نقطه پنالتی) برای سپاهان گلزنی کردند. تک گل استقلال ملاثانی را میلاد پاک‌پرور با شوتی مهارنشدنی در دقیقه 2+90 به ثمر رساند.

قضاوت این مسابقه بر عهده هادی علی نیافر بود که به فرشاد احمدزاده، پیام نیازمند و هادی محمدی از سپاهان و علی فاتح بازیکن استقلال ملاثانی کارت زرد نشان داد.

دیگر خبرها

  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است