Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@03:31:13 GMT

با اخراج رسمی کومان، ژاوی سرمربی بارسا شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۹۲۱۴

با اخراج رسمی کومان، ژاوی سرمربی بارسا شد

بارسلونا بعداز اخراج شبانه کومان، تنها بعداز چند ساعت با ژاوی هرناندز به توافق رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه بارسلونا  که پس از شکست یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) این تیم در خانه رایو وایکانو در هفته یازدهم لالیگای اسپانیا اقدام به اخراج رونالد کومان کرد، به نظر می‌رسد حالا تمام تمرکز خود را روی استخدام ژاوی هرناندس سرمربی فعلی السد قطر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخراج کومان دقیقا در سالگرد برکناری بارتومئو از ریاست بارسلونا رخ داد.

نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا که نزدیک به باشگاه بارسلونا است، در خبری فوری مدعی شد ژاوی و بارسلونا برای همکاری با یکدیگر به توافق کامل رسیده‌اند و انتظار می‌رود این باشگاه کاتالونیایی امروز این سرمربی 41 ساله را به طور رسمی به عنوان جانشین رونالد کومان معرفی کند.

همچنین شبکه تلویزیونی «TV3» کاتالونیا خبر داد در قرارداد ژاوی با السد قطر بند فسخ یک میلیون یورویی وجود دارد و انتظار می‌رود به زودی ملاقاتی بین مدیران بارسلونا و السد در قطر صورت بگیرد تا در مورد موضوع جدایی ژاوی از این تیم بحث کنند.

طبق این گزارش؛ بارسلونا پذیرفته ژاوی با دو دستیارش به این تیم بیاید که یکی اسکار (برادرش) و دیگری سرخیو آلگره هستند. همچنین ایوان تورس به عنوان مربی بدنساز و تیم آنالیزور نیز همراه او به بارسا خواهند آمد.

ژاوی اما قرار نیست زودتر از تاریخ 6 نوامبر (15 آبان) یعنی تا پایان پنجره پیش‌روی بازی‌های ملی روی نیمکت مربیگری بارسا بنشیند.

بارسا که هفته پیش هم در اولین ال‌کلاسیکوی فصل مغلوب رئال مادرید شده بود، این فصل با رونالد کومان در 10 بازی آمار چهار برد، سه تساوی و سه باخت را تجربه کرد و در حال حاضر با 15 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی لالیگاست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول حمله سایبری طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن کارت اعتباری یارانه ژاوی هرناندز بارسلونا رونالد کومان ربیع الاول حمله سایبری طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن کارت اعتباری یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دوشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم و ارزشمند را به دست آورد.

لواندوفسکی ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب این پیروزی ایفا کند که می‌تواند به بارسا در قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لالیگا کمک کند.

اما حالا رادیو کوپه خبر داده است که یکی از گل‌هایی که این ستاره لهستانی به ثمر رساند باعث ناراحتی فران تورس شده است. ظاهرا این بازیکن می‌خواست شخصا ضربه آزادی که به سود بارسلونا اعلام شده بود را به سمت دروازه حریف بزند اما لوا این اجازه را به او نداد.

پس از اینکه این توپ وارد دروازه شد، تورس در جشن و خوشحالی پس از گل بازیکنان بارسا شرکت نکرد و پس از پایان بازی هم بدون اینکه در زمین بماند مستقیما به سمت تونل‌های منتهی به رختکن رفت و به این شکل ناراحتی‌اش را ابراز کرد.»

دیگر خبرها

  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم