Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمدرضا شاملومعاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشوردر مراسم بهره برداری فاز اول بهسازی روستای مالیچه شهرستان تویسرکان با بیان اینکه شاخص طرح هادی شهرستان تویسرکان در سالیان گذشته ۵۰درصد بوده است، بیان کرد:در حال حاضر شاهد اجرای صد درصدی طرح هادی در شهرستان تویسرکان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه در سال‌های گذشته عملکرد شهرستان تویسرکان در حوزه مسکن روستایی نگران‌کننده بود، ادامه داد:در سال‌های گذشته شاهد رشد وجهش قابل توجهی در حوزه مسکن روستایی شهرستان تویسرکان هستیم.

اوبا اشاره به اینکه شاخص برخودارری طرح هادی در شهرستان تویسرکان ۷۵ درصد اعلام شده است، اظهار داشت:در حال حاضر برخی از شهرستان‌های تویسرکان فاز اول، دوم و عملیات اجرایی روستا‌ها انجام شده است.

معاون عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابراز داشت: امسال هشت‌هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و قیر برای بهسازی روستا‌های کشور در نظر گرفته شده طرح هادی در ۲۱ هزار روستا در کشور اجرا شده است.

شاملو با بیان اینکه شاخص مقاوم سازی مسکن روستا‌های کشور از ۷درصد به ۵۰ درصد رسیده است، یاد آور شد:به همین منظور دادن تسهیلات بانکی کمکی بسزایی به مقاوم سازی روستا‌ها کرده است.

اوبا بیان اینکه امسال طرح بهسازی در سه‌هزار و ۵۰۰ روستا در کشور اجرا می‌شود، افزود: در حال حاضر چهارهزار و ۷۰۰ طرح بهسازی روستایی در کشور در دست اقدام است که پراکنندگی و صعب‌الاعبور بودن این روستا‌ها باعث ایجاد مشکلاتی برای اجرای این طرح‌ها شده است.

معاون عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای اجرای فاز دوم بهسازی روستا‌ها محور مشارکت مردم هستند، یادآوری کرد:لازم است که مردم روستا نسبت به زیبا سازی، فضا سبز ونظافت روستای خود اهتمام ورزند.


فاز اول بهسازی ونوسازی ۷۲روستای شهرستان تویسرکان انجام شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان هم در این مراسم با بیان اینکه از مجموع ۹۲۱ ر وستای بالای ۲۰خانوار استان همدان طرح هادی در ۷۷۶روستا اجرا شده است، عنوان کرد:در حال حاضر شاخص این طرح در استان همدان به ۸۴درصد است

ظفری با بیان از اینکه در تمام ۹۵ روستا‌ی بالای ۲۰خانوار شهرستان تویسرکان طرح هادی اجرا شده است، بیان کرد: تاکنون فاز اول بهسازی ونوسازی ۷۲روستای شهرستان تویسرکان انجام شده است.

او شاخص بهسازی روستایی شهرستان تویسرکان را ۷۵درصد اعلام‌کرد و افزود: در چند سال گذشته شاهد جهش چشمگیری در شاخص بهسازی روستایی شهرستان تویسرکان بودیم.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه از مجموعه ۱۶۵ هزار واحد مسکن روستایی در استان همدان بالغ بر ۱۱۲ هزار واحد از تسهیلات بهسازی ونوسازی مسکن روستایی بهره‌مند شدند، یادآور شد: در شهرستان تویسرکان از مجموع ۱۳هزار و ۷۰۰مسکن روستایی ۷هزار و ۱۰۰ متقاضی موفق به گرفتن تسهیلات عملیات بهسازی ونوسازی روستایی شدند.


ظفری با اشاره به عملکرد مطلوب استان همدان در بحث صدور سند مالیکت، گفت: از مجموع ۱۸۵هزار واحد مسکونی که در سطح روستا‌های استان شناسائی شده است بالغ بر ۱۵۲هزار جلد سند مالیکت صادر شده است.

او. با بیان اینکه تاکنون در شهرستان تویسرکان ۱۴هزار وسیصد سند مالکیت روستایی صادر شده است، اظهار داشت:تاکنون ۵۲واحد شروع به عملیات مقاوم سازی و۵۰واحد پایان کار دریافت نموده اند ودرصد مقاوم سازی این روستا ۴۶درصد اعلام شده است

مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان با بیان اینکه شهرستان تویسرکان پیشتاز در صدور سند مالکیت است، ابراز داشت:عملکرد خوب این شهرستان در بحث سند مالکیت سبب شده که رتبه بالاتری از استان داشته باشد.

لزوم توجه به تخصیص بودجه شهرستان تویسرکان

نماینده مردم تویسرکان با بیان اینکه اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نماد کار‌های ارزشمند انقلاب اسلامی است، گفت: توجه به تمام روستا‌ها ومحروم‌ترین مردم هدف انقلاب است که خوشبختانه محقق شده است.

محمد مفتح با اشاره به اجرای طرح هادی با اعتباری بالغ بر ۹۶۰میلیون تومان ازمحل اعتبارات ملی و استانی در روستای مالیچه، بیان کرد: متاسفانه در حوزه‌های طرح هادی، نوسازی، مقاوم سازی از میانگین استان عقب هستیم.

او با تاکید بر اینکه لازم است توجه ویژه‌ای تخصیص بودجه در شهرستان تویسرکان شود، عنوان کرد:در نظر داریم که در شاخص‌های مختلف روستایی پیشتاز باشیم.

گفتنی ست؛ به طور همزمان فاز اول بهسازی روستا‌های مالیچه، سید الشهاب ولامیان به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن افتتاح طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تویسرکان بهسازی ونوسازی فاز اول بهسازی بهسازی روستای سازی روستا ها بهسازی روستا مسکن روستایی استان همدان طرح هادی حال حاضر مقاوم سازی مسکن روستا طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،باحضور محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی در زمینی به مساحت ۱۰۰هزارمتر مربع وبا زیر بنا ۴۲۰۰متر مربع به بهره برداری رسید.

این درمانگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان راه اندازی ومورد بهره برداری قرار گرفته است.

 موسسه خیریه ولی عصر از سوی خیّر مرحوم حاج محمد علی رحیمیان ساخته شده است.

درمانگاه دارای چاه عمیق آب شُرب وفضای سبز، منزل پزشک وپرستار، مهمانسرا، مسجد وداروخانه می باشد.

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم