Web Analytics Made Easy - Statcounter

آذر کیوان امیر پور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مدارس مقطع متوسطه دوم از ۱۵ آبان ماه و متوسطه اول از اول آذرماه بازگشایی می‌شود.

او افزود: درحال حاضر هیچ تصمیمی برای بازگشایی مدارس ابتدایی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: خوشبختانه درحال حاضر روند واکسیناسون دانش آموزان در اصفهان قابل قبول است و تا الان حدود ۷۵ درصد دانش آموزان متوسطه اول و دوم واکسینه شده اند.

او گفت: مدیریت هر مدرسه‌ای با توجه به ابلاغیه اگر آمادگی کامل را برای حضور دانش آموزان داشته باشند باید در سامانه‌ای که به آن‌ها ابلاغ شده اعلام آمادگی کنند.

امیر پور ادامه داد: یکی از این شیوه نامه‌ها فاصله یک متر و نیم دانش آموزان با یکدیگر است.

او گفت: خانواده‌ها نگران سلامت فرزندان خود نباشند که اولویت آموزش و پرورش سلامت تمامی دانش آموزان است و با توجه به مصوبات دانش آموزان دو الی سه روز در مدرسه حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون دانش آموزان بازگشایی مدارس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج گفت: تولیدات دستی و کشاورزی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حجت‌اله موسوی افزود: این نمایشگاه از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت ۱۵  ظهر تا ۲۲ در معرض بازید مردم خواهد بود.

وی یادآور شد: ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی، تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو غرفه به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برپا می‌شود تا دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها سوق پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان