Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین میکائیل اسکندری صبح امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز از برگزاری مسابقه‌ای مشارکتی با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان و بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی با عنوان فراخوان پیشگامی گام به گام کودکان در گام دوم انقلاب به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس افزود: به منظور آشنایی هرچه بیشتر نوآموزان و دانش آموزان عزیز مقطع ابتدایی با آرمان‌ها و اصول و ارزشهای والای انقلاب اسلامی و اساس استکبارستیزی و نفی ظلم و ستم مسابقه‌ای در رشته‌های نقاشی، کاریکاتور، کاریکلماتور، انشا، دل نوشته، بازگویی شعر و دکلمه به صورت فیلم سلفی و دیگر آثار خلاق در بین دانش آموزان پیش دبستانی و ابتدایی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مضامین مفهومی این مسابقه افزود: افتخار به هویت دینی و ملی، نفی سلطه استکباری، دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی، ما می‌توانیم از مضامین مورد انتظار این مسابقه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از تمام خانواده‌ها و دانش آموزان عزیز ابتدایی استان دعوت کرد تا با بکارگیری خلاقیت و نوآوری به تولید آثار در قالب‌های این فراخوان پرداخته و در مهلت تعیین شده یعنی ۱۰ تا پایان آبان ماه سال جاری نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند.

حجت الاسلام اسکندری خاطرنشان کرد: پس از جمع آوری آثار و داوری، از برگزیدگان به نحو شایسته ای تجلیل خواهد شد.

کد خبر 5338085

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گام دوم انقلاب ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر آمار کرونا پمپ بنزین کرمانشاه هفته وحدت گرگان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران ایلام خراسان رضوی مشهد آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان این که این شست به منظور هماهنگی برای برپایی نمایشگاه آثار نفیس موزه ایران باستان در استان‌ها برگزار می‌شود گفت: از طرف وزارت خانه ۱۱ استان به عنوان استان هدف برای انتقال اموال نفیس موزه ایران باستان، انتخاب شده است و آذربایجان شرقی هم یکی از این استان ها است.

حمزه زاده افزود: اموال مربوط به منطقه آذربایجان به خصوص سکه‌های زرین ضرب تبریز و چینی‌های آبی و سفید که در موزه آذربایجان موجود نیست، از تهران به این موزه منتقل و از روز ۲۹ اردیبهشت که روز جهانی موزه ها است، به نمایش گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: نمایش این آثار نفیس به مدت سه ماه در موزه آذربایجان ادامه خواهد داشت و هموطنان به خصوص هم استانی‌ها می‌توانند از این آثار دیدن کنند.
به گفته حمزه زاده، در روز جهانی موزه ها بازدید از همه موزه‌های استان رایگان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: در کنار نمایشِ اموال انتقالی از موزه ایران باستان، یافته‌های جدید باستان شناسی استان به خصوص یافته‌های بسیار مهم مربوط به تپه چمن شهرستان لیلان به مدت سه ماه در موزه آذربایجان به نمایش گذاشته می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده