Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@01:56:21 GMT

صیانت از جمعیت به عنوان مولفه قدرت ملی تبیین شود

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۹۵۳۴

صیانت از جمعیت به عنوان مولفه قدرت ملی تبیین شود

سردار غلامرضا جلالی روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله سید محمد علوی گرگانی از مراجع تقلید، افزود: کشور ما در سال های اخیر درگیر یک سقوط آبشاری در مساله کاهش جمعیت شده است که می تواند بسیاری از مولفه های و عرصه های قدرت آفرین کشور همچون حوزه دفاعی، اقتصادی، اجتماعی و غیره  را دستخوش چالش کند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه یکی از موضوعات قابل توجه در موضوع امنیت ملی بحث حفاظت و صیانت از جمعیت است، تاکید کرد: امروز جمعیت یک نعمت و از پایه های قدرت ملی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در حوزه مباحث جمعیت و خانواده تاکید کرد: این امیدواری وجود دارد تا با اصلاح و تکمیل مصوبه مجلس، سیاستگذاری کشور به نفع صیانت از رشد جمعیت تغییر کند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، امروز در جریان سفر یکروزه به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

هشتم تا چهاردهم آبان‌ماه به عنوان هفته نکوداشت پدافند غیرعامل نامگذاری شده‌است و هر سال به همین مناسبت برنامه‌های متنوعی در سطح کشور برای تقویت راهبردهای پدافند غیرعامل اجرا می شود./

برچسب‌ها پدافند غیر عامل قم غلامرضا جلالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل قم غلامرضا جلالی پدافند غیر عامل قم غلامرضا جلالی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی درویشی امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به نقش‌برجسته و بی‌بدیل خبرنگاران و رسانه‌ها در دنیا، اظهار داشت: امروز سلاح جنگ، رسانه‌ها هستند، رسانه می‌تواند نقش خط مقدم افسر جهاد تبیین باشد.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی و ادراکی دشمنان علیه کشور و نقش رسانه‌ها در مبارزه با دشمنان دراین‌رابطه، عنوان کرد: امروز افکار عمومی دست رسانه‌ها است، رسانه می‌تواند در فرهنگ‌سازی، توسعه، ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی و … مؤثر باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی در استان، گفت: تقدیر از معلمان نمونه و گفتمان‌سازی تجلیل از معلمان یکی از برنامه‌های این هفته در استان به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام درویشی با اشاره به اینکه تحقق هر امر و ارزشی بستگی به همت معلمان، استادان و … دارد، تأکید کرد: مبارزه با دشمن در عرصه فرهنگی و جهاد تبیین بدون معلمان قابل‌انجام نیست.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکا و همچنین تظاهرات دانشجویان آمریکا علیه این جنایت‌ها و با تأکید بر زیر سوال رفتن تفکر و دموکراسی غربی در این راستا، عنوان کرد: این اتفاقات باید توسط رسانه‌ها تجزیه‌وتحلیل شود.

کد خبر 6090402

دیگر خبرها

  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • ۱۵ کشور قدرتمند جهان اسلام بر اساس مولفه های نظامی و اقتصادی