Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تحول مدیریتی در سطح استان گیلان با استفاده از جوانان انقلابی، متعهد و متخصص باید رقم بخورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله احمد پروایی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار گیلان به ضرورت استفاده از نیروهای جوان و توانمند در عرصه‌های مهم اشاره و اظهار داشت: تحول مدیریتی در سطح استان به طور ملموس با استفاده از جوانان انقلابی، متعهد و متخصص باید رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری پرهیز از رانت، پرهیز از سفارش و دست رد زدن به کسانی که به‌دنبال سهم‌خواهی در استان است جزو انتظارات و مطالبات مردم استان از دولت انقلابی برشمرد و گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در سطح استان نیز باید در اولویت باشد.

پروایی رسیدگی به مشکلات محیط‌زیست را ضروری دانست و گفت: پیگیری جدی برای احیای کارخانجات تعطیل‌شده و نیمه‌تعطیل از مطالبات مهم مردم استان گیلان است؛ کارخانجاتی که با تعطیلی آن‌ها، صدمات زیادی به بخش اشتغال و تولید استان وارد شد و از استاندار جدید انتظار داریم پیگیری جدی برای احیای این کارخانجات انجام دهد.

نماینده‌ ولی‌فقیه در گیلان: مدیران جوان و پاک‌دست در مسئولیت‌های مهم ‌به‌کارگیری شوند‌رئیس مجمع نمایندگان گیلان: دولت نگاه ویژه و مستمر به استان گیلان ‌در حوزه‌های مختلف داشته باشد"اسدالله عباسی" رسما به عنوان استاندار گیلان ‌معرفی شد‌

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های گیلان در بخش کشاورزی، دامداری، برندسازی برنج و دیگر محصولات استان افزود: برندسازی محصولات، رشد صادرات، تولید ماکیان و مرغ، حمایت از تولید ماهیان گرمابی و سردابی و حمایت جدی از صیادانی که امروز در گیلان مظلوم هستند مورد انتظار است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، تقویت شهرک‌های صنعتی و حمایت از تولیدی‌های زودبازده را جزو دیگر مطالبات برشمرد و ابراز داشت: یکی دیگر از مسائلی که باید مورد توجه باشد، حریم رودخانه‌ها برای جلوگیری از آسیب سیل‌های ویرانگر فصلی و مبارزه جدی با جنگل‌خواری، کوه‌خواری و زمین‌خواری است.

پروایی ضمن قدردانی از ارسلان زارع استاندار سابق گیلان گفت: پیگیری مسائل و اخلاق خوب از ایشان دیدیم و برای استاندار جدید هم آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم مشکلات استان را با همدلی و مشورت با نخبگان برطرف شود.

انتهای پیام/612/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس خبرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از واگذاری مالکیت 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس، شایعات زیادی در خصوص تغییرات مدیریتی در این 2 باشگاه شنیده می‌شود.

علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس، حتما قوانینی بر آن حاکم است، چه از حیث قوانینی که از سمت قانون تجارت و سازمان خصوصی سازی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تغییرات مدیران عامل سرخابی‌ها گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم از مدیران تا پایان فصل حمایت کنند. می‌توانند هر تصمیمی بخواهند بگیرند، وزارت ورزش و جوانان آمادگی مشورت را دارد و اگر کمکی بخواهند کمک می‌کند اما قطعا در انتخاب مدیران هر دو باشگاه هیچ دخالتی نخواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899790

دیگر خبرها

  • میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران