Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرودگاه بین‌المللی زوریخ در سوئیس توانست برای هجدهمین سال متوالی عنوان بهترین فرودگاه اروپا و جایزه جهانی گردشگری را از آن خود کند.

به گزارش «انرژی امروز» از یورو نیوز، دبلیو تی ای، جایزه ای است که از سال ۱۹۹۳ به بهترین های صنعت توریسم اهدا می شود.

از سال ۲۰۰۴ تا بحال هیچ فرودگاهی نتوانسته رقیب فرودگاه زوریخ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرودگاه امسال هم بواسطه اتخاذ تدابیر بهداشتی کووید ۱۹ برای مسافران و کادر شاغل در فرودگاه امتیاز بالایی گرفت.

در بیش از ۲۰۰ نقطه از این فرودگاه ژل آنتی باکتریال و ماسک در اختیار مسافران قرار داده می شود و از طلق‌های شیشه ای در کانترهای دریافت کارت پرواز استفاده می شود.

فرودگاه زوریخ که تنها ۱۱ دقیقه با قطار با مرکز شهر فاصله دارد خدمات رایگان اینترنتی به مسافران عرضه می کند. وجود بیش از ۸۰ فروشگاه هم باعث شده سر مسافران حسابی گرم شود.

استفان ویدرگ، مدیرعامل مجموعه فرودگاهی زوریخ این جایزه را افتخاری بزرگ برای همه عوامل و کارکنان این فرودگاه دانست که تعهد این مجموعه را در قبال مسئولیتشان بخوبی نشان می دهد.

از سال ۱۹۹۱ تا به امروز فرودگاه زوریخ حدود ۵۰ درصد از انتشار گازهای گلخانه‌ای و مصرف انرژی را کاهش داده است که این با تعهد ملی سوئیس در سال ۲۰۳۰ در توافقنامه پاریس مطابقت دارد.

امانویل فلوتی رئیس بخش محیط زیست و توسعه پایدار فرودگاه می گوید:« فرودگاه زوریخ از سال ۲۰۲۱ یکی ازپیشگامان در زمینه حفاظت ازتغییرات اقلیمی است.»

سایر برندگان این جایزه در سال ۲۰۲۱ در دیگر حوزه‌ها در اروپا:

بهترین مقصد گردشگری اروپا: یونان

بهترین ساحل گردشگری اروپا: ساحل آلگاروه (به پرتغالی: Algarve)

بهترین مقصد گردشگری اروپا برای توریسم ماجراجویانه: آزرس (Azores) از جزایر پرتغال

بهترین شهر گردشگری: مسکو

فرودگاه زوریخ

بهترین شهر برای توقف و ادامه مسیر در اروپا: سن پترزبورگ

بهترین مقصد نوظهور اروپا: بندر باتومی گرجستان در ساحل دریای سیاه

بهترین هتل مهمان‌نواز اروپا: کاخ چراغان پنج ستاره در استانبول ترکیه

بهترین محل استراحت: روستای فروته در ساردنیای ایتالیا

بهترین تفرجگاه و محل استراحت خانوادگی: یونان

برچسب هاسن پترزبورگ سوئیس شبکه خبری یورو نیوز (EuroNews) مسکو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: سن پترزبورگ سوئیس مسکو آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو فرودگاه زوریخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»

پویانمایی «در سایه سرو» جایزه بخش آثار انیمیشن با عنوان «جوزفه ماستری» بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کورتی دا سوگنی» کشور ایتالیا را دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، این پویانمایی ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشورهای ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویاهای شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویاهای اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم‌ کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • دست رد سوئیس به استفاده از سود اموال مصادره شده روسیه
  • چگونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا