Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@16:20:54 GMT

انتصاب ۳ برادرزن وزیر در وزارت جهاد کشاورزی؟

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۹۹۰۸

انتصاب ۳ برادرزن وزیر در وزارت جهاد کشاورزی؟

آفتاب‌‌نیوز :

در پی انتشار خبری در یکی از سایت‌های خبری روز چهارشنبه ۵ آبان ماه مبنی بر این که سیدجواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی برای سه برادر همسر خود حکم مسئول دفتر، مشاور و رئیس مرکز حراست صادر کرده است. برای روشنگری افکارعمومی توضیحات به شرح زیر ارائه می‌شود:

در احکام صادره وزیر جهاد کشاورزی تاکنون حکمی برای مسئول حوزه ریاست وزیر صادر نشده است و هیچ یک از مشاوران وزیر نیز نسبت خانوادگی با ایشان ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها حکم صادره در این ارتباط مربوط به انتصاب رئیس مرکز حراست که از نزدیکان و اشخاص مورد اعتماد وزیر بوده و با استعلام و تایید دستگاه‌های ذیربط انجام گرفته است، لذا اصول حرفه‌ای نشر خبر ایجاب می‌کند رسانه‌ها پیش از انتشار خبری برای ممانعت از تشویش اذهان عمومی، صحت اطلاعات خود را از مبادی ذی ربط مورد بررسی قرار دهند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر جهاد کشاورزی سیدجواد ساداتی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان

ایسنا/هرمزگان آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش با حضور ۸۶۳ هزار نفر در استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان؛ رئیس جهاد دانشگاهی، صبح امروز ( ۱۴ اردیبهشت ماه) آزمون استخدامی آموزش و پرورش در رشته های شغلی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره ، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاوره ، با حضور ۸۶۳هزار نفر داوطلب در ۶ شهرستان بندرعباس ،میناب ، قشم ،رودان ،حاجی آباد،بشاگرد در هرمزگان برگزار شد.

زاهری، رئیس جهاد دانشگاهی به همراه قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش، دولتی از سازمان مدیریت و برنامه بودجه و دکتر عرب، نماینده سازمان استخدامی کشور از روند حوزه های امتحانی بازدید کردند.

 وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عوامل اجرایی در برگزاری آزمون اظهار کرد: ایجاد ظرفیت های جذب نیروی انسانی موجب توسعه استان خواهدشد و جهت برگزاری آزمون های بصورت کاملأ هماهنگ با کلیه پروتکل‌ها و دستورالعمل های آزمونهای استخدامی کشور برای دستگاه های اجرایی، صنایع ، سازمانها و شرکت ها اعلام آمادگی نمود.

رئیس جهاد دانشگاهی افزود: نتایج این آزمون از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir اطلاع رسانی می‌شود. 

در پایان از تلاش های استاندار استان هرمزگان جهت جذب نیروهای بومی و ماندگار قدردانی نمود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • بارندگی‌های اخیر خسارتی به گندم‌های برداشت شده در خنج وارد نکرده است
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان