Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:00:09 GMT

صدور حکم اعدام علیه جاسوسان صهیونیستی در نوار غزه

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۹۹۷۰

صدور حکم اعدام علیه جاسوسان صهیونیستی در نوار غزه

منابع فلسطینی از صدور حکم اعدام توسط دادگاه نظامی غزه علیه جاسوسان رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دادگاه نظامی غزه امروز پنجشنبه بیانیه‌ ای مطبوعاتی درباره تصمیم گیری در مورد تعدادی از پرونده‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی صادر کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما» دادگاه نظامی اعلام کرد که قوه قضاییه در چارچوب اجرای وظایف خود در حفاظت از جامعه فلسطین و مقابله با جاسوسان رژیم اشغالگر صهیونیستی احکامی در خصوص تعدادی از پرونده‌های جاسوسی در ماه سپتامبر گذشته و ماه جاری صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بیانیه دادگاه نظامی غزه بر اساس آن، شش نفر به اعدام، چند فرد دیگر به انجام اعمال شاقه تا ابد و به صورت موقت محکوم شده‌اند و یک نفر دیگه تبرئه شده است.

پیروزی اسرای فلسطینی پس از 9 روز اعتصاب غذاحماس: مقاومت مسلحانه فلسطین ادامه دارد

در ادامه این بیانیه آمده است که قوه قضائیه تمامی احکام صادره و تشریفات قانونی را طی کرده است و بر اساس اصول قانون محاکمات جنایی انقلاب مصوب 1979 به محکومان کلیه ضمانت‌های قضایی اعطا شده است.

دادگاه نظامی غزه افزود: هر عاملی که خود را به مقامات قضایی تسلیم کند، مطابق با قانون برای او تخفیف در نظر گرفته می‌شود.

دادگاه نظامی نوار غزه، فروردین ماه سال جاری نیز حکم اعدام یک جاسوس را صادر کرد.

طبق گزارش وبگاه خبری «سبق24 »، دادگاه نظامی استیناف سازمان قضائی نظامی نوار غزه در بیانیه ای اعلام کرد که متهم «ب،ج» برخلاف نص ماده 144 قانون مجازات فلسطین صادره در سال 1979، اقدام به همکاری اطلاعاتی با یک دستگاه خارجی متخاصم کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادگاه نظامی غزه نوار غزه بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای صهیونیست‌ها علیه غزه ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده های رژیم صهیونیستی طی ساعت های گذشته محله الصبره در جنوب شهر غزه را بمباران کردند.

اطراف دانشگاه اسلامی واقع در منطقه معن در خان یونس در جنوب نوار غزه نیز شاهد حمله های هوایی رژیم صهیونیستی بوده است.

نیروهای دفاع شهری نوار غزه نیز اعلام کردند که پیکرهای شش شهید فلسطینی را از زیر آوار منطقه الامل در غرب استان خان یونس بیرون کشیدند.

حمله های هوایی رژیم صهیونیستی اطراف اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه را نیز در برگرفت. این جنگنده های متجاوز خانه های مسکونی را در محله الزیتون واقع در شهر غزه بمباران کردند.

در همین حین توپخانه رژیم صهیونیستی نیز حمله های خود را علیه نوار غزه از سر گرفت و اردوگاه النصیرات واقع در مرکز این باریکه را هدف قرار داد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز گذشته اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته سه کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینی ها در این باریکه مرتکب شد.

این وزارت خانه افزود که در این حمله ها ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از هشت هزار نفر مفقود و زیر آوار هستند.

شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و شمار زخمی ها نیز به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است. ۷۲ درصد از شهدا و زخمی ها در نوار غزه زن و کودک هستند.

کد خبر 6092697

دیگر خبرها

  • تقلای جنایتکاران جنگی برای رهایی از کابوس بازداشت
  • گزارش تکان‌دهنده نهاد فلسطینی از جنایات اسرائیل | از بریدن سر، دست، پا و شکم و درآوردن لباس شهدا تا دفن آنها در زباله‌ و...
  • گزارش تکان‌دهنده نهاد فلسطینی از جنایات اسرائیل/ از مثله کردن شهدا تا دفن آنها در زباله‌
  • الاخبار فاش کرد: جزئیات پیشنهاد رژیم صهیونیستی به حماس
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • صلاحیت صدور حکم در شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان را نداریم
  • درخواست نتانیاهو از بایدن فاش شد
  • وحشت در محافل صهیونیستی بعد از تصمیم ضد اسرائیلی دادگاه لاهه
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای صهیونیست‌ها علیه غزه ادامه دارد