Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@18:53:46 GMT

قیمت روز و مشخصات فنی ورق رنگی فولاد مبارکه

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۰۰۰۳

قیمت روز و مشخصات فنی ورق رنگی فولاد مبارکه

ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان به دلیل کیفیت بالا در بازار مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. این ورق‌های رنگی کاربردهای متفاوتی دارند که از جمله آنها می‌توان به استفاده در سقف شیروانی، سوله، پوشش سقف و یا ویلاها اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آراد آهن، از  ورق رنگی فولاد مبارکه در صنایع ساختمانی، ساخت لوازم خانگی، صنعت حمل و نقل مانند ساخت کانتینر و یا ساخت ماشین های سنگین به وفور استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما نیز تمایل دارید در مورد مشخصات فنی و قیمت روز ورق رنگی فولاد مبارکه اطلاعات خوبی به دست آورید، با ما همراه شده و ادامه این متن را مطالعه کنید.

مشخصات فنی ورق رنگی

ورق‌های رنگی از ورق گالوانیزه ساخته شده اند. در واقع با رنگ آمیزی صنعتی ورق گالوانیزه، ورق رنگی تولید می‌شود. گالوانیزه کردن فلزات یکی از مطمئن‌ترین و معتبرترین راه ها برای افزایش مقاومت فلزات در برابر اکسیدن شدن و یا زنگ زدگی است. بنابراین ورق‌های رنگی نسبت به خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی دارند. به همین علت قیمت ورق رنگی از قیمت ورق گالوانیزه بالاتر است. ورق‌های رنگی به دو صورت رول و شیت در بازار موجود هستند. ورق‌های رنگی وابسته به رنگ، ضخامت و عرض می توانند قیمت‌های متفاوتی داشته باشند.

ورق رنگی در چه رنگ هایی عرضه می شود

ورق رنگی در رنگ های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. رنگ آمیزی سطوح گالوانیزه با دشواری‌هایی همراه است و علت آن نیز به ساختار این ماده بر می‌گردد. از آنجایی که این سطوح صاف هستند، رنگ پذیری به میزان زیادی کاهش پیدا می‌کند. یکی از معمول‌ترین و رایج‌ترین رنگ‌ها، رنگ سفید است و در اغلب فضاها و صنایع ورق‌های سفید به وفور استفاده می‌شوند. برای اطلاع از قیمت ورق رنگی سفید به سایت آهن آراد مراجعه کنید. ورق رنگی در رنگ‌های آبی، قرمز، نارنجی، قهوه ای، بنفش، زرد، سبز، پرتقالی، صورتی و ... تولید می‌شود.

ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان

ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان از جمله برندهای با کیفیت در بازار به شمار می‌رود. رنگ آمیزی این ورق در دو مرحله صورت می‌گیرد. سطح رویی ورق، دو بار رنگ آمیزی شده و در هر دو بار نیز پوشش رنگ کوره‌ای روی آن پاشیده می‌شود. سطح زیرین ورق نیز با رنگ کوره‌ای و به ضخامت 7 تا 15 میکرون رنگ آمیزی شده است. این روش رنگ آمیزی فواید بی‌شماری داشته که از آن جمله می‌توان به افزایش مقاومت در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی اشاره کرد. توجه داشته باشید که برای خرید این نوع ورق به مراکزی مراجعه کنید که از اعتبار بالایی برخوردارند. بازرگانی آهن‌آلات آراد آهن یکی از مراجع معتبر فروش روق رنگی در ایران است. قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه هر روز در سایت آراد آهن بروز می‌شود. شما می‌توانید جهت سفارش خرید ورق رنگی از قسمت ثبت سفارش سایت آراد آهن اقدام کنید یا با شماره 34055-031 تماس بگیرید.

مرکز پخش ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان

ورق های گالوانیزه رنگی در صنایع مختلف و متفاوت به کار گرفته شده و به دلیل مزیت‌های فراوان، از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. بازرگانی آراد آهن یک مرکز پخش ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان، است و هدف آن فروش ورق رنگی با پایین‌ترین قیمت بازار است. رنگ‌هایی که برای پوشاندن این ورق ها استفاده می‌شود، بسیار زیبا بوده و علاوه بر تغییر جلوه و ظاهر آنها، قادرند مقاومت آن را نیز افزایش دهند. بنابراین به کار بردن ورق‌های رنگی از ورق‌های معمولی موجود در بازار، به صرفه‌تر بوده و در طولانی مدت می‌تواند صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای خصوصا در پروژه‌های عمرانی بزرگ داشته باشد. آراد آهن یکی از برترین مراکز پخش ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان است که محصولات فولادی را با بهترین قیمت به بازار عرضه می‌کند.

قیمت روز ورق رنگی

مراجعه به سایت‌هایی که در حوزه فروش ورق رنگی فعالیت می‌کنند، مطلع شدن از قیمت روز ورق رنگی را به کار بسیار راحتی و ساده ای تبدیل کرده است. علاوه بر قیمت روز، می توان یک مقایسه نیز بین قیمت ها انجام داد و از مجموعه‌ای خریداری کرد که قادر است کیفیت و قیمت را با هم تلفیق کند. بازرگانی آراد آهن، یکی از مجموعه‌های معتبر در حوزه فروش و اعلام قیمت آهن آلات ساختمانی و صنعتی به شمار می‌رود. هر زمان که به این سایت مراجعه کنید، می‌توانید قیمت لحظه ای و روز این ورق‌ها را مشاهده کرده و با دیگر مجموعه‌هایی که در این حوزه فعال هستند، مقایسه کنید. کیفیت بالا و قیمت واقعی، دو مورد از مزیت‌های این بازرگانی در مقایسه با دیگر رقبا می‌باشد.

جمع‌بندی

ما در این متن در مورد  ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان، نکاتی را با شما به اشتراک گذاشتیم و سعی کردیم مواردی که می‌تواند برای خرید ورقی با کیفیت و مرغوب به شما کمک کند را عنوان کنیم. در کنار این موارد، دلایل خرید از مراجع معتبر فروش ورق فولادی را نیز عنوان کرده و از شما درخواست می‌کنیم که به این مراکز اعتماد کنید. در آخر، توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاع از قیمت و خرید انواع مقاطع فولادی به مجموعه آراد آهن، به عنوان یکی از مراجع معتبر فروش آهن‌آلات مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فولاد مبارکه اصفهان ورق رنگی ورق گالوانیزه ورق های رنگی مراجعه کنید ورق ها قیمت روز رنگ آمیزی قیمت ورق آراد آهن رنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»

کتاب «حسنا و ملکه‌های رنگی» به قلم نسیبه استکی با توجه به یکی از دغدغه‌های روز نوجوانان از سوی نشر جمکران منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در سال‌های اخیر، مهمان تازه‌ای به جمع بحران‌های نوجوانی اضافه شده است؛ مهمانی که روی مصرف بی‌جا و ریخت و پاش زیاد اصرار می‌کند و هرچه از در بیرونش می‌کنیم باز از پنجره برمی‌گردد. تجمل‌گرایی و پرداختن به امیال، مهمان تازه و البته ناخوانده نوجوان‌های ماست.

کتاب «حسنا و ملکه‌های رنگی» به قلم نسیبه استکی که به تازگی از سوی انتشارات جمکران به چاپ رسیده، با دغدغه پرداختن به همین موضوع نوشته شده است. در معرفی این اثر آمده است: «حسنا و ملکه‌های رنگی»، دنیایی را که نوجوان ما فکر می‌کند، ایده‌آل است نشانش می‌دهد و ذره ذره طعم بودن در این دنیا را به او می‌چشاند. دنیایی که در آن همه چیز حتی پله‌ها، صندلی و دیوارها برق می‌زنند. هزاران کمد لباس نو وجود دارد و فقط اگر سری به یکی از کمد جواهرات ملکه بزنیم دهانمان باز می‌ماند. اما واقعاً درون این دنیای پرزرق و برق همه چیز همین قدر بی عیب و نقص است؟!

«حسنا» که شخصیت اصلی داستان ماست، آیا می‌تواند بی‌ترس از حیله‌های ملکه و فکر دلتنگی خانواده‌اش اینجا بماند؟! اصلاً شاید حسنا هم ملکه شود و در این دنیای قشنگ، قصری برای خودش بسازد، شاید هم اسیر این چیزها نشود و یاد حرف‌های پدرش بیفتد که همیشه می‌گفته «با این چیزها دست و پای ذهنت رو می‌بندی، ذهنی که بسته شد، دیگه نمی‌تونه آزادانه رشد کنه».

ورود «شهر شکل‌ها 2» به کتابفروشی‌ها

کتاب «حسنا و ملکه‌های رنگی» که برای گروه سنی نوجوان نوشته شده، تلاش دارد تا با زبانی شیرین و ورود ماجراهای جذاب به متن داستان، دست مخاطب خود را بگیرد و به یکی از مهمترین دغدغه‌های نوجوانان امروز پاسخ دهد. دو راهی انتخاب بین علایق شدید وجودمان و ارزش‌های درست، محور اصلی کتاب است؛ محوری که خوراک نوجوان امروزی و مهمان‌های جدیدش است.

رمان نوجوان «حسنا و ملکه‌های رنگی» در 172 صفحه و با قیمت 105 هزار تومان به تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران روانه بازار نشر شده است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

حسنا همین که می‌خواست به خانه برگردد، چیزی طلایی روی سنگ جلویش برق زد. حسنا عاشق جواهرات بود، از هر نوعش؛ بدل یا واقعی، انگشتر یا النگو مهم نبود.

یک قدم به جلو برداشت. پایش لیز خورد و نزدیک بود بیفتد توی دریا. باید زود برمی‌گشت. همین حالا هم بیش از اندازه دیر کرده بود، ولی نمی‌توانست بی خیال آن جسم براق شود. دوباره نفس گرفت و سر جایش ایستاد. بعد آهسته به جلو خم شد. همین که نوک دستش با آن شی براق تماس پیدا کرد، سنگ زیر پایش شروع به لرزیدن کرد. لرزید و لرزید و یک‌دفعه پایین رفت... .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • اجرای بیش از ۲۰ طرح آبخیزداری در استان اصفهان
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»