Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از وزارت نفت، جواد اوجی پس از نشست با مدیران عامل شرکت ملی پالایش و پخش و شرکت پخش فراورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه تا کنون بالغ بر ۴۰۰۰ جایگاه در سراسر کشور دوباره فعال شده است و مردم می توانند با سهمیه آزاد فرایند سوختگیری را انجام دهند، گفت: همچنین ۸۰۰ جایگاه به سامانه هوشمند سوخت متصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ظرف یک تا دو روز آینده همه جایگاه های سوخت کشور به سامانه متصل می شوند، گفت: هیچ خلل و مشکلی در سهمیه کارت ها اتفاق نیفتاده وسهمیه سوخت همه افراد پایدار است.

وزیر نفت با بیان اینکه مدیران استانی در خصوص جایگاه های فعال شده گزارشاتی را اعلام کرده‌اند و همه تلاش می کنند که سایر جایگاه هایی که به سامانه هوشمند متصل نشدند نیز طی یکی و دو روز آینده متصل شوند، اظهار کرد: ۵۵ هزار نازل عملیات سوخت گیری در کشور وجود دارد لذا انجام فرایند زمانبر است.

اوجی با تاکید بر اینکه وضعیت ذخایر سوخت خوب است و هیچ مشکلی در تامین سوخت نداریم، گفت: جایگاه های بین راهی نیز پایدار هستند و با تدابیری خوبی که اندیشیده شده سوخت رسانی برای ناوگان حمل و نقل سنگین در بحث اتوبوسرانی و ماشین های سنگین در حال انجام است.

وی با بیان اینکه انشاالله هرچه سریع تر این اخلال برطرف می شود و با تدابیری که در شرکت ملی پخش در حال  انجام است دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود، گفت:  لازم است که دوستان بازنگری عمیقی روی سامانه داشته باشند.

ویدئو | بازدید وزیر نفت از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی | تیم‌های فنی مشغول ریشه یابی هستند کد خبر 634561 برچسب‌ها سوخت - بنزین (سهمیه‌ بندی) وزارت نفت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سوخت بنزین سهمیه بندی وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

تیاگو موتا خوش شانس است که تیم های تعقیب کننده بولونیا درگیر رقابت های اروپایی هستند.

در اولین بازی از هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴، تورینو میزبان بولونیا بود که این بازی با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

شاگردان تیاگو موتا با وجود اینکه طی هفته های اخیر امتیازات زیادی را از دست داده اند، به لطف برد ارزشمند ۳-۱ مقابل رم، همچنان در رتبه چهارم جدول هستند و فاصله زیادی تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ندارند. بولونیا طی ۵ هفته اخیر فقط ۱ برد کسب کرده (مقابل رم) و ۴ بازی را با نتیجه تساوی به پایان رسانده است. آنها در سه هفته پایانی به مصاف یوونتوس، ناپولی و جنوا می روند.

آمار بازی تورینو و بولونیا؛ امید به گل بسیار پایین بولونیا مساوی های زیاد بولونیا طی ۵ هفته اخیر جدول سری آ

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • معمای بنزین در ایران
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • با برد دورتموند: سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید
  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس