Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@22:45:12 GMT

سرمربی تیم ملی زنان: انتظار این قرعه را داشتیم

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۰۱۳۷

سرمربی تیم ملی زنان: انتظار این قرعه را داشتیم

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره قرعه کشی رقابتهای نهایی جام ملتهای فوتبال بانوان آسیا گفت: آن چیزی که از قرعه کشی انتظار داشتم، رخ داد.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال زنان ایران مهر ماه سال جاری با غلبه بر اردن در ضربات پنالتی، برای نخستین بار به جام ملت‌های زنان آسیا صعود کرد تا یک روز تاریخی را در ورزش ایران رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز مراسم قرعه کشی جام ملت های زنان آسیا برگزار شد و بر اساس آن تیم ملی ایران باید در مرحله گروهی با تیم های چین تایپه، چین و هند دیدار کند.

 

مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران ابتدا از حس و حال پیش از قرعه کشی گفت: در مورد قرعه کشی مرحله نهایی که توسط ای اف سی صورت گرفت باید بگویم حس فوق العاده ای بود که برای اولین بار جز 12 تیم آسیا قرار داشتیم. هم کادر فنی و بازیکنان و حتی هواداران بی صبرانه منتظر قرعه کشی بودند.

 

او معتقد است که تیم ملی در گروه آسانی قرار نگرفته است: انتظاری که از قرعه کشی داشتیم، رخ داد. در گروه آسانی قرار نداریم، اما امیدوارم با حمایت هایی که تا الان از سوی فدراسیون فوتبال مخصوص رییس فدراسیون صورت گرفته، با تدارکات قویی پیش رویم و معتقدم ایران می تواند حریف قوی برای تیم های همگروه خود باشد.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران در با اشاره به سوابق همگروهی های تیمش تاکید کرد: تیم چین چند دوره قهرمان آسیا بوده و چین تایپه نیز حریف دست و پا بسته ای نیست اما ما نیز از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم تا نماینده شایسته ای برای کشور عزیزمان باشیم.

فوتبال بانوان مریم ایراندوست

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان مریم ایراندوست تیم ملی فوتبال سرمربی تیم ملی قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا اوایل تیر ماه ۱۴۰۳ در عربستان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد: امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان.

لازم به توضیح است، سمینار فوق از 24 تا 28 ژوئن 2024 (4 تا 8 تیر ماه 1403) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتفاقی که فقط در ایران نگرانی دارد؛ دلواپسان به دنبال وضع دوباره ممنوعیت؟
  • سمینار بررسی عملکرد مربیان و مدیران جام ملت‌ها برگزار شد
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه