Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در راستای مبارزه جدی با اخلالگران نظم و امنیت و همچنین افزایش احساس امنیت شهروندان، اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در دستورکار پلیس فردیس قرار گرفت.

سرهنگ ملکی افزود: در این طرح که با مشارکت فعال تمام کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی اجرا شد، مأموران ۱۳ سارق را شناسایی و دستگیر کرده و تاکنون این افراد به ۳۷ فقره سرقت اقرار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی فردیس گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۶ دستگاه خودرو و یک موتور سیکلت مسروقه، ۷۰ کیلوگرم انواع سیم و کابل و ۴۰ عدد انواع تجهیزات ساختمانی و خودرویی که همگی سرقتی بودند، کشف شد.

او با اشاره به انهدام یک باند توزیع گسترده مواد مخدر و کشف ۶۰ کیلوگرم هروئین در این طرح افزود: همچنین ۱۰ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

سرهنگ ملکی گفت: نیروی انتظامی با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود با قاطعیت با قانون شکنان برخورد می‌کند تا احساس امنیت در جامعه افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امنیت اجتماعی کشف جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان مشاعات ساختمانی‌های این شهرستان و کشف ۴ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، امیر وهاب‌زاده اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمان در شهرستان بندرانزلی، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و اقدامات فنی، سارقان این پرونده‌ها و محل اختفاء آنان شناسایی و این افراد طی عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی خاطرنشان کرد: سارقان ۲۹، ۳۲ و ۳۵ ساله به چهار فقره سرقت از مشاعات ساختمان اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وهاب‌زاده، رعایت نکردن نکات حفاظتی و ایمنی را مهمترین عامل سوء‌استفاده سارقان دانست و تصریح کرد: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش به‌سزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

کد خبر 749177

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی