Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:13:46 GMT

هشدار در خصوص باز تولید اسلام آمریکایی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۰۱۸۳

هشدار در خصوص باز تولید اسلام آمریکایی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدتقی سیفایی پیش از ظهر پنجشنبه در آئین اختتامیه یازدهمین همایش گفتمان برادری شیعه و اهل سنت استان کرمان با اشاره به اهمیت وحدت اسلامی و تأکیدات امام راحل (ره) بر این اصل، اظهار کرد: امروز شاهد نابودی جریان تحجر و غرب زدگی هستیم اما باید هوشیار باشیم چرا که جریان اسلام آمریکایی در کشور در حال باز تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی متذکر شد: این جریان به اسم انقلابی گری در حال بازتولید همان حرف‌های گذشته طاغوتی است، لذا باید مراقب باشیم.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: در مساله وحدت اسلامی، زندگی شیعه و سنی در کنار یکدیگر در کف قرار دارد و باید عمیق‌تر به این مساله نگاه کنیم.

وی گفت: برای تحقق فرمایشات رهبری که «وحدت شاهراه رسیدن به تمدن اسلامی است»، نیازمند افق‌های بزرگ‌تر داریم و باید هم افزایی واقعی و صادقانه داشته باشیم.

حجت الاسلام سیفایی تاکید کرد: برای تحقق وحدت اسلامی نباید فقط به همایش‌ها بسنده کنیم چرا که این یک خطای بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه در هفته وحدت باید تفکر کرده و اقدامات مؤثر انجام دهیم، بیان کرد: باید در این هفته تدبیری بیاندیشیم که چگونه یک سال پیش رو همراه با هم افزایی امت اسلامی باشد.

حجت الاسلام سیفایی با تاکید بر لزوم ورود جدی به مساله وحدت اسلامی افزود: برای این مسیر باید هزینه بدهیم و بدون ترس پایبند آن باشیم.

وی بیان کرد: در زمینه تقریب مذاهب و وحدت برادری تا وضعیت مطلوب مورد نظر رهبری فاصله داریم و باید در این زمینه تلاش کنیم.

کد خبر 5338161

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی کرمان سازمان تبلیغات اسلامی وحدت اسلامی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر آمار کرونا پمپ بنزین کرمانشاه هفته وحدت واکسن کرونا گرگان لیگ برتر فوتبال ایران ایلام خراسان رضوی عکس استانها وحدت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • کارگر خالق و محور در امر تولید است
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود