Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در چند سال اخیر با رویکرد حل مسئله و توجه به مسائلی که در جامعه است به این نکته پرداخته است که علم باید در خدمت جامعه باشد.

محسن مرادی امروز ۶ آبان ماه در مراسم افتتاح ساختمان مرکز تحقیقات مشترک هوشمندسازی شبکه توزیع برق دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در چند سال اخیر با رویکرد حل مسئله و توجه به مسائلی که در جامعه است به این نکته پرداخته است که علم باید در خدمت جامعه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر علم فقط در مرحله تئوری علم بماند و در خدمت جامعه نباشد و اثرگذاری در فضای جامعه نداشته باشد، از این علم استقبال نخواهد شد.

وی با بیان اینکه «مجموعه دانشکده مرکز تحقیقاتی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی را ایجاد کرده است»، عنوان کرد: ظرفیت‌های آزمایشگاهی ما بی‌نظیر است. نزدیک به ۵۰۰ آزمایشگاه و کارگاه در استان و ۳۸۰ آزمایشگاه و کارگاه در مشهد داریم که همه این موارد اگر در خدمت حل مسائل و مشکلات موجود در جامعه باشد، دانشگاه می‌تواند نقش موثری ایفا کند. از طرف دیگر باید این نگاه و اعتماد به دانشگاه برای حل مشکلات جامعه وجود داشته باشد. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی واحد مشهد بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با حضور مدیران شایسته و دانشگاهی ارتباط خوبی را با دانشگاه برقرار کرده‌ است. امیدواریم بتوانیم در کنار یکدیگر بخشی از مشکلات حوزه برق، به ویژه هوشمندسازی و مسائلی که مربوط به توزیع آن است را حل کنیم. امیدواریم این مرکز تحقیقاتی الگویی باشد که سایر استان‌ها و دانشگاه‌ها از این الگو استفاده کنند تا در خدمت خلق و جامعه باشند.

در ادامه این مراسم، وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: جای خوشحالی دارد که مرکزی ایجاد می‌شود که یک مسئله و نیاز شرکتی را مانند شرکت توزیع برق برای دانشگاه تعریف می‌کند. این بزرگترین دستاورد دانشگاه است که فارغ‌التحصیل خود را در این مرحله ببیند که بر روی یک مسئله واقعی در حال کار است. 

وی ضمن تقدیر و تشکر از ایجاد این همکاری میان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی  و دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: تصور من این است که این کار نه فقط برای مشهد بلکه برای کل کشور به خصوص دانشگاه آزاد نمود پیدا خواهد کرد؛ چراکه دانشگاه آزاد یک نگاه شبکه‌ای دارد و اگر مسئله با این زمینه حل شود، با استفاده از این شبکه توسعه پیدا می‌کند و آن مسئله و نیاز در کل کشور حل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامي دانشگاه آزاد اسلامی مشهد دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی شرکت توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۰۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صدا وسیمای خراسان رضوی برگزار می شود .

محسن نصر پور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم بر ضبط مناظرات نامزدها و برنامه های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی  آقایان حسنعلی اخلاقی امیری و کاظم معتمدی فر برای راهیابی به مجلس شورای با هم رقابت می کنند.

دیگر خبرها

  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود
  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج