Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@11:59:17 GMT

الگری متوجه نشده که فوتبال تغییر کرده است!

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۰۲۶۹

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت معتقد است یوونتوس یک فوتبال شانسی بازی می کند و انتخاب های تاکتیکی الگری توجیهی ندارد

یوونتوس با شکست 2-1 مقابل ساسولو، متحمل دومین شکست خانگی و سومین شکست خود در این فصل سری آ شد و این در حالی است که فقط ده هفته از شروع فصل می گذرد. شکست خانگی مقابل ساسولو باعث شده سیل انتقادات به سوی سرمربی یووه روانه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری | فاصله 13 امتیازی یوونتوس با صدر جدول در هفته دهم سری آ، باعث شده نشریات ایتالیایی از ماسیمیلیانو الگری انتقاد کنند و او را مقصر اصلی شکست مقابل ساسولو دانستند. نشریه گاتزتا دلو اسپورت انتخاب های تاکتیکی الگری را زیر سوال برده و با دادن نمره ضعیف 5 به این سرمربی ایتالیایی، در انتقاد از او نوشت:

الگری متوجه نشده که فوتبال تغییر کرده است. روشی که در پنج سال قبلی او در یوونتوس جواب می داد، دیگر کارآمد نیست. یوونتوس مقابل ساسولو سزاوار شکست نبود اما آن ها نمی دانند چگونه پیروز شوند. درست است که بازیکنان یوونتوس همچون گفته های الگری عصبی بودند اما اصرار الگری در استفاده از سیستم 2-4-4 عجیبش با بازی دادن به رابیو در پست هافبک چپ چیست؟ در سیستم او کیه زا تقریبا یک هافبک مرکزی است و لوکاتلی در جلوی دفاع تنهاست. آیا او می خواست مقابل ساسولو هم دفاع کند؟ یوونتوس یک فوتبال تصادفی بازی می کند و آن ها گیج هستند. موراتا هم در نوک حمله نمی داند چه کار می کند. برنامه های یوونتوس واضح نیست و آن ها با تکیه به توانایی های انفرادی بازیکنان پیش می روند. 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم حمید مهرعلی را در آلمان از کار برکنار کردند! / خبر برکناری نایب رییس فدراسیون از پست اقتصادی اش در شبکه‌های اجتماعی پیچید سوشا مکانی به تبانی متهم شد؛ گزارش سایت نروژی خشم سرمربی امپولی از داوری بازی با اینتر: نوه چهار ساله من هم می توانست پنالتی را ببیند! باواریایی ها و رکورد خارق العاده ای که از دست رفت!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل ساسولو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد

به گزارش "ورزش سه"، شفیلد یونایتد پس از شکست سنگین مقابل نیوکسل به اولین تیمی تبدیل شد که در این فصل از لیگ برتر سقوط کرده است. بدین ترتیب شاگردان کریس وایلدر پس از قطعی شدن سقوط از لیگ برتر، فصل آینده در چمپیونشیپ بازی خواهند کرد.

شفیلد در ابتدا مقابل نیوکسل پیش افتاد اما در ادامه با نتیجه 5-1 در ورزشگاه سنت جیمزز پارک شکست خورد. این برد برای نیوکسل یک رکوردشکنی بود چراکه آن‌ها تعداد گل‌های زده به شفیلد را به عدد 13 ارتقا دادند. تا بحال یک تیم لیگ برتری در بازی رفت و برگشت مقابل یک تیم دیگر این تعداد گل به ثمر نرسانده بود.

شفیلد اولین تیمی است که به چمپیونشیپ سقوط کرده و باید دید کدام تیم به آن‌ها می‌پیوندد. برنلی، لوتون تاون و ناتینگهام فارست همگی برای جلوگیری از سقوط می‌جنگند.

در همین حال، لسترسیتی در حال حاضر حضور خود در فصل آینده لیگ برتر را تایید کرده و پس از یک فصل دوری دوباره به سطح اول فوتبال انگلیس بازگشته است.

طی 35 بازی، شفیلدیونایتد 97 گل دریافت کرده و در مقابل 25 شکست تنها به 7 تساوی و سه برد دست پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • تساوی زشت؛ الگری و پیولی، دیگر بس است!
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • بنر هواداران افراطی یوونتوس: آقای الگری، باید در تیم ما بمانی!
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت