Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - آیین قدردانی از نمایندگان برتر فروش بیمه های عمر شرکت بیمه البرز با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران این شرکت برگزار شد.

 

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  محسن پورکیانی، مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره این شرکت در این آیین اعلام کرد: بیمه البرز در شش ماهه اول سال جاری در تولید حق بیمه 92 درصد رشد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که پتانسیل و فضای فروش بیمه های عمر در ایران بسیار غنی است، گفت: در برنامه پنج ساله ششم توسعه قرار بود ضریب نفوذ بیمه کشور به هفت افزایش یابد اما هم اکنون ضریب نفوذ بیمه متاسفانه  2.23 درصد است.

 

پورکیانی، افزود: همچنین سهم بیمه های زندگی در ایران در مقایسه با نرخ جهانی اندک است و تنها حدود 20 درصد از ایرانیان بیمه عمر دارند در حالی که در هنگ کنگ 79 درصد و در آمریکا 54 درصد از مردم بیمه نامه عمر دارند. بر همین اساس و به دلیل نیاز کشور به توسعه بیمه های عمر و زندگی، یکی از استراتژی های اصلی شرکت بیمه البرز توسعه فروش بیمه های زندگی است.

 

وی تاکید کرد: ایجاد مدیریت فروش بیمه های زندگی، ایجاد واحد و متولی خاص فروش بیمه های عمر در ساختار سازمانی شرکت، گسترش شبکه فروش، تاکید و پیگیری و برنامه ریزی برای تعامل بیشتر وبهتر با شبکه فروش، به روز رسانی نرم افزارها، تعیین آیین نامه های مربوط به حوزه بیمه زندگی و قدردانی از نمایندگان برتر در فروش بیمه های زندگی از جمله فعالیت های انجام شده بیمه البرز به منظور توسعه بیمه های عمر بوده است.

 

مدیرعامل بیمه البرز با بیان این که بیمه های زندگی با توجه به بلندمدت بودن حاشیه امن برای شرکت های بیمه، نمایندگان و بیمه گزاران ایجاد می کند، گفت: در همین راستا و برای کمک به شبکه فروش برای توسعه و فروش بیمه های زندگی شرکت بیمه البرز در نظر دارد کمک هزینه و وام به نمایندگان پرداخت کند و همچنین در قالب قراداد نماینده مربی، کارمزد مازاد به نمایندگان پرداخت شود.

 

این گزارش حاکی است، در پایان این مراسم، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه البرز با اهدای لوح و هدایایی از نمایندگان برتر فروش بیمه های زندگی در سال گذشته و همچنین نمایندگان برتر فروش بیمه های عمر در سه ماهه اول سال جاری در سراسر کشور قدردانی کردند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: نمایندگان برتر فروش بیمه فروش بیمه های زندگی نمایندگان برتر فروش بیمه های عمر بیمه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه

حسین رضایی امروز با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری در دیدار با پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و سعدلو مدیر درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: این گروه جهادی با نیت و میل خدمت به مردم و نیز تحمل سختی‌ها سعی می‌کند گرهی از مشکل مردم باز کند که یقینا مورد رضایت پروردگار و بندگانش واقع خواهد شد.

محمود پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم در این دیدار به گزارش عملکرد خدماتی که طی دو سال اخیر از سوی گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه انجام شده اشاره کرد و افزود: با روحیه جهادی برآمده از متن دین، با همکاری همه واحد‌های مجتمع مس سرچشمه و گروه جهادی شهدای صنعت مس با هدف محرومیت زدایی و خدمت رسانی هدفمند به اقشار نیازمند جامعه و نیز ترویج گفتمان حرکت‌های جهادی شروع به کار کردیم و طی دو سال اخیر خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های متخلف عمرانی، علمی، درمانی و ... نثار این خانواده‌های بی بضاعت شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ به میزان ۵۳ هزار و ۸۰۹ مورد خدمت در بخش‌های دندانپزشکی، پزشکی و پرستاری، دامپزشکی، آموزشی، سبدکالا و ... در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مس در نقاط محروم استان کرمان و سیستان و بلوچستان انجام شد.

پورقاسمی بیان کرد: همچنین با افزایش خدمات طی پارسال، ۱۱۲ هزار و ۸۵۲ مورد خدمت در انواع مختلف پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، عمرانی، جهیزیه، سبد کالا، هدیه کفش، بیمارستان صحرایی و اهدای کالاپزشکی و دیگر خدمات انجام شد.

وی تصریح کرد: سال قبل بالای ۱۴ اردوی جهادی و درمانی برگزار کردیم و امسال هم نخستین اردوی درمانی را قرار است برای خانواده‌های تحت پوشش موسسه‌های خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه