Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ساختمان و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۵۴۰ واحد مسکن احداثی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان اردبیل در طرح جهش تولید مسکن ادغام شده و در این قالب تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبر گزاری برنا از اردبیل، شهرام باباخانی اظهار کرد: هر چند در طرح جهش تولید مسکن سهمیه استان اردبیل در چهار سال ۸۰ هزار واحد پیش‌بینی شده، اما ما مصمم به تکمیل ۵۴۰ واحد مسکن طرح اقدام ملی هستیم که در قالب این طرح ادغام شده و متقاضیان می‌توانند از تسهیلات مناسب طرح جهش تولید مسکن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از افزایش پرداخت تسهیلات در قالب این طرح بین ۲۵۰ میلیون تومان تا ۴۰۰ میلیون تومان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه متقاضیان در تأمین مبالغ آورده با مشکلاتی روبه‌رو بودند، قرار شد در قالب طرح جهش تولید مسکن به جای آورده تسهیلات بیشتری از سوی بانک‌ها پرداخت شود تا امکان جبران مبالغ اولیه به نوعی فراهم آید.
معاون ساختمان و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پروژه‌های نیمه‌کاره در این بخش به سرعت در حال تکمیل شدن است و هیچ‌گونه رکود و تأخیر و تعللی را در تکمیل و تحویل این واحد‌ها شاهد نیستیم.
باباخانی افزود: طرح اقدام ملی مسکن که با احداث ۵۴۰ واحد شروع شده در قالب شهرک اندیشه یک و ۲ اردبیل با پیشرفت ۵۰ درصد در حال اجراست و هیچ تأخیر و تعللی در این زمینه وجود ندارد.

وی نگرانی برخی از متقاضیان مسکن را در قالب طرح اقدام ملی یادآور شد و خاطر نشان کرد: متقاضیان نباید نگرانی از بابت تأمین آورده و پرداخت تسهیلات داشته باشند چرا که قرار شد از طریق بانک‌های عامل مبالغ بیشتری در این زمینه پرداخت شده و با تأمین زمین رایگان و سایر زیرساخت‌ها به سرعت عملیات اجرایی را در این حوزه شاهد باشیم.
باباخانی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: با تاکید وزیر راه و شهرسازی در سفر اخیر به استان اردبیل قرار شد سالانه ۲۰ هزار واحد احداث شود که در سال اول با تاکید وزیر مقرر شده ۴۰ هزار واحد مسکن شروع شود تا در مدت ۲ سال زمینه تکمیل و بهره‌برداری این واحد‌ها فراهم آید.
معاون ساختمان و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در شهرک اندیشه فاز سه و چهار عملیات اجرایی در روز‌های اخیر با تلاش پیمانکاران شروع شده و ما با واگذاری زمین در حال حاضر زیرساخت‌های اولیه را تأمین کرده و به سرعت شاهد تکمیل و راه‌اندازی این واحد‌ها خواهیم بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل طرح جهش تولید مسکن طرح اقدام ملی راه و شهرسازی استان اردبیل ۵۴۰ واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود

سعادتی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه سامانه خودنویس یکی از مهم ترین برنامه های دولتی در حوزه بازار اجاره مسکن به شمار می‌رود که خود  باعث شده بازار مسکن به ثبات و آرامش برسد گفت: بازار اجاره مسکن یکی از مهم‌ترین بازارهایی است که نیاز به ساماندهی داشت که دولت با راه اندازی این سامانه از سال گذشته این اقدام را انجام داده است.

وی افزود: راه اندازی سامانه خودنویس نقش موثری در کاهش مدت زمان انتظار متقاضیان دارد و از سوی دیگر این اقدام  باعث می شود دست دلالان و سوداگران از این بازار کوتاه  شود.

کارشناس سیاست گذاری مسکن اظهار کرد: بازار اجاره مسکن در حال حاضر می‌تواند زمینه را برای بهبود و تقویت قدرت مستاجران فراهم کند و از سوی دیگر این اقدام خود آرامش را به این بازار عرضه می‌کند.

وی افزود: کاهش حق الزحمه‌های نجومی و همچنین  برچیده شدن دست مشاوران املاک متخلف از دیگر مزایای این سامانه به شمار می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند
  • روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • بسیج سازندگی آب شرب ۲۳۲ روستای اردبیل را تامین کرد
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم