Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نایب رئیس شورای اسلامی‌شهر خرم‌آباد گفت: مزین کردن کوچه‌ها و معابر به نام شهدا در اولویت کار کمیسیون فرهنگی شورای شهر خرم‌آباد است. - اخبار استانها -

مجید دریکوند  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد  با بیان اینکه در شهر خرم‌آباد بیش از 2 هزار شهید داریم اظهارداشت:  یکی از اولویت‌ها و رویکرد شورای شهر و کمیسیون فرهنگی شورای شهر خرم‌آباد تکریم شهدا و نامگذاری کوچه‌ها و معابر در شان شهدای شهراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با گذشت مدت کوتاهی از روی کارآمدن شورای شهر دور ششم طی هفته‌های اخیر نامگذاری بوستانی در خیابان تمدن به نام شهید محمودوند، تغییرنام 16کوچه در محله پشت بازار به نام شهدای محله کهن پشت بازار و همچنین بلوارمنتهی به فلک الدین و میدان تیر به نام شهید امیرمنصورغلامرضایی مزین و نامگذاری شده است. 

 نایب رئیس شورای شهر خرم‌آباد عنوان کرد: مزین کردن بوستان‌ها، کوچه‌ها، معابر و خیابان‌های شهربه نام شهدا در اولویت کار کمیسون فرهنگی و کمیته نامگذاری شورای شهر خرم‌آباد است، چراکه ما خودمان را مدیون شهدا می‌دانیم به همین منظور جهت نامگذاری و تغییر نام کوچه‌ها به نام شهدا به سرعت پیگیر کار هستیم.

آشنایی با شهدای زنجان| گفت‌وگوی شنیده نشده شهید بیات با شهید زین‌الدین/ فرمانده‌ای که فرمانده «قلوب» بود+ عکس و صوتنامگذا‌ری‌های ماندگار ـ 9| ابلاغ استاندار مازندران به شهرداران ‌برای نامگذاری معابر و خیابان‌ها به نام شهدا ‌حضور رئیس دستگاه قضا در ‌یادمان شهدای اهواز/ اژه‌ای: شهدا‌ ضامن امنیت و افتخار این مرز مرز و بوم هستند + فیلم

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم با تاسی از دستور مقام معظم رهبری با حفظ شان شهدا کوچه‌ها، خیابان‌ها و مکان‌های مناسب به نام شهدا مزین شوند چون باید توجه کنیم که مکان  نامگذاری حتما در شان شهدا باشد. 

دریکوند گفت: در شهر خرم‌آباد خانواده‌های شهدایی هستند که به خاطر عزت نفسی که دارند هیچ گاه مراجعه نکردند که کوچه یا مکانی به نام شهیدشان نامگذاری شود ولی در شورای شهر کمیته نامگذاری در حال شناسایی  این شهدا هستند.

انتهای پیام/645/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر خرم آباد نام شهدا کوچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس

گروه‌های تفحص کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در اردیبهشت امسال پیکر‌های مطهر هشت شهید دوران هشت سال دفاع مقدس که مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ هستند را در منطقه عملیاتی شلمچه تفحص کردند.

کشف پیکر‌های مطهر این هشت شهید والامقام در حالی است که کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح پیش از این، از تفحص پیکر‌های مطهر پنج شهید دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی «والفجر یک» واقع در فکه خبر داده بود.

با وجود گذشت ۳۰ سال از پایان جنگ تحمیلی، نزدیک ۲ هزار و ۵۰۰ هزار پیکر شهید همچنان مفقودالاثر هستند که گروه‌های تفحص شهدا در این سال‌ها با جست‌وجو در مناطق عملیاتی ایران و عراق، به دنبال یافتن بقایایی از پیکر‌های این شهدا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام «استاد فروغی» نام‌گذاری شد
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی